ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Novotel Brussels Off Grand Place

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Geweldige ligging! Op steenworp afstand van zowel Brussel Centraal als de Grote Markt. De kamers kunnen wel een opfrisbeurt gebruiken, aangezien het matras wat versleten aanvoelt. De meubels in de ontbijtzaal ogen wat gedateerd. Het personeel is uiterst vriendelijk en het ontbijt is redelijk, maar voldoet niet helemaal aan de verwachtingen van een viersterrenhotel. Het werd niet snel genoeg bijgevuld. Gelukkig is de sfeer in de bar gezellig en de barman vriendelijk.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Na tientallen bezoeken aan dit hotel was ik teleurgesteld door de onbeleefde behandeling bij de receptie. De kwaliteit van de service is helaas achteruitgegaan en de kamers zijn nu verouderd en vies. De televisie werkte niet naar behoren en er werd geen moeite gedaan om dit op te lossen. Dit was voor mij de druppel en ik zal hier niet meer terugkeren. Gelukkig zijn er genoeg andere hotels in de buurt om uit te kiezen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Een 4-sterren hotel dat zich in het hart van de stad bevindt. Hoewel er geen gratis parkeergelegenheid is voor gasten, biedt het hotel een ondergrondse Indigo parkeeroptie tegen betaling (€23 per dag). De locatie midden in het centrum is een pluspunt, maar helaas kan er 's nachts veel lawaai zijn. Het ontbijt is eenvoudig, waarbij de eieren niet goed gebakken waren. Het verse fruitsap komt uit een pak en het fruit uit een emmer met siroop, wat teleurstellend is voor een 4-sterren hotel.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

De locatie was fantastisch en beloofde een geweldige ervaring. Helaas was de ontbijtservice niet van het niveau dat je van een Novotel zou verwachten. Het was een teleurstelling om te moeten wachten op borden en glazen, geen vers brood te krijgen en personeel dat langs niet-functionerende koffieautomaten liep. Zelfs nadat ik hier de eerste dag over had geklaagd bij de manager, was de situatie de volgende dag nog steeds niet verbeterd. De prijs die Novotel rekent voor het ontbijt staat niet in verhouding tot de slechte kwaliteit en de frustratie die het veroorzaakt. Het was een onhygiënische en teleurstellende ervaring.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Wat een teleurstelling! De bediening liet echt te wensen over. De medewerkster achter de bar leek totaal geen interesse te hebben en droeg zelfs crocs! Bovendien serveerde ze ons met kauwgom in haar mond. De jongen bij de receptie sprak geen Engels en leek totaal verloren als we iets vroegen. Gelukkig was de manager achter de bar wel heel professioneel en behulpzaam.



© 2007-2025 ReisChecker.nl