ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Campanile

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Ons advies is om de auto veilig te parkeren in de ondergrondse garage. In de ontvangstruimte heerste een ongemakkelijke sfeer door de aanwezigheid van onrustige mannen met tassen. Het aanbod van het buffet bij Campanille was nogal matig, met slechts hamburgers en pizza als hoofdgerechten. Dit was een flinke tegenvaller in vergelijking met onze eerdere ervaringen in Campanille Hotels.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Op 3 september verbleven we een nacht in dit hotel, ook al was het niet gepland. De ligging was apart en buiten liepen wat eigenaardige types rond, wat ons een ongemakkelijk gevoel gaf. We besloten zelfs het ontbijt over te slaan om zo snel mogelijk te vertrekken. Al met al een teleurstellende ervaring en geen plek om aan te bevelen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Toen we ons hadden ingecheckt en de lift naar het restaurant namen, waren we benieuwd naar de culinaire opties die ons te wachten stonden. Helaas bleek bij aankomst in het restaurant dat er slechts de keuze was tussen een burger of pizza vanwege beperkt personeel. Hoewel begrijpelijk, had het hotel beter geen suggesties kunnen doen die niet waargemaakt konden worden.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Met drie collega's maakten we een tussenstop en kwamen laat aan bij de accommodatie. Gelukkig verliep het online boekingsproces soepel. Bij aankomst stond er een vriendelijke medewerker bij de ingang om ons te begeleiden naar voldoende parkeergelegenheid die goed verlicht was. Binnen was er ook nog beveiliging aanwezig, wat zorgde voor een veilig gevoel. De kamer en badkamer waren allebei keurig schoon en de WiFi-verbinding was betrouwbaar en snel.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Met grote teleurstelling deel ik mijn ervaring, nadat ik tevergeefs heb geprobeerd mijn klachten direct met het hotel op te lossen. Helaas werd mijn bezorgdheid niet serieus genomen, wat mij aanzet om mijn verhaal hier te delen. Dit hotel is in mijn ogen een grote misser en verdient absoluut geen enkele ster. Bij aankomst werden we geconfronteerd met een sfeer die eerder deed denken aan een schimmige locatie waar louche praktijken plaatsvinden, dan aan een gerenommeerd hotel. Ondanks de belofte van "gratis parkeren" bleek dit niet waar te zijn. Er werd €6 per dag gevraagd en de beveiliging behandelde gasten alsof ze een bedreiging vormden. Het constante controleren en opnieuw tonen van boekingsbevestigingen zorgde voor een onprettige entree. Hoewel de lobby op het eerste gezicht acceptabel leek, was het al snel duidelijk dat er verdachte individuen rondhingen. Personen met opzichtige accessoires die duidelijk niet thuishoren in een respectabel hotel - hoogstwaarschijnlijk dealers. Dit gaf ons geen veilig gevoel. Eenmaal op onze kamer aangekomen, volgde de climax van teleurstelling. De kamer leek eerder op een verwaarloosde zolderkamer: vlekken op het plafond, beschadigde badkuip en wasbak, en een doordringende geur van sigaretten, terwijl we een niet-roken kamer hadden geboekt. Maar het toppunt was wel dat het toilet niet naar behoren functioneerde. Bij het melden hiervan bij de receptie stuitte ik op een medewerker die de Engelse taal niet machtig was en weinig behulpzaam bleek. Onze eerste nacht was een aaneenschakeling van rampen. Harde muziek en overlast maakten het onmogelijk om te slapen. De tweede nacht was nog erger, toen we om 07:00 uur bruut werden gewekt door een rookalarm. Geen uitleg of excuses van het personeel, enkel stilte. Dit hotel is een farce. Ik betreur elke uitgegeven euro en verkies liever een overnachting onder een brug dan ooit terug te keren naar deze locatie. Dit hotel blinkt niet alleen uit in gebrek aan hygiëne, veiligheid en beheer, maar toont ook een schrijnend gebrek aan respect naar gasten toe. Mijn advies: mijd dit hotel als de pest. Er zijn genoeg andere accommodaties die wél waarde hechten aan service, hygiëne en comfort. Laat dit hotel links liggen!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging1
  • Service1

De kamers waren vies en onhygiënisch, met schimmel in de badkamers en ongemakkelijke bedden. De vloerbedekking liet veel te wensen over. Daarbij was het buiten het hotel erg lawaaierig. Het personeel reageerde nauwelijks op klachten en kon zelfs een dag later geen fatsoenlijke rekening verstrekken.

Melden


© 2007-2025 ReisChecker.nl