ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel San Diego

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Het inchecken verliep vlot en de medewerkers waren bijzonder vriendelijk. De kamer is prachtig en uiterst comfortabel en knus, met zeer zachte kussens en een uitstekend matras. De geluidsisolatie is perfect - geen lawaai van andere kamers of van de straat en het verkeer, heerlijk stil. De badkamer was brandschoon en de watertemperatuur was perfect! Er was een haardroger aanwezig. De ambiance is prachtig en goed onderhouden. De airconditioning werkt uitstekend. Beneden is er een restaurant dat zowel diner als pizza aanbiedt voor een goede prijs, met een geweldige grote pizza voor een goede prijs. Het ontbijt kost slechts R$40. Het zwembadgedeelte is mooi en ruim, en het zwembad was kraakhelder. De parkeerplaatsen zijn op volgorde van aankomst, dus het is slim om vroeg te komen om bij het hotel te kunnen parkeren. Het gebied is zeer veilig. Het uitchecken was simpel. Ik ben van plan om binnenkort terug te keren. Minpunten: De gordijnen in de kamer laten licht door en zodra het daglicht binnenkomt wordt de kamer helemaal helder, het verduisteringsgordijn is kleiner dan het raam. Er ontbraken parasols bij het zwembad. De lift die toegang gaf tot het zwembad werkte niet. Medewerkers spraken 's nachts luid in de tuin. De airconditioner was kapot en de richtingsklep ontbrak, waardoor deze alleen naar het bed was gericht. Er hing een sterke bleekgeur in de badkamer (na het openen van het balkon verdween dit snel).



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Dormir neste hotel foi uma verdadeira decepção. Apesar de ter viajado e me hospedado em diversos lugares no Brasil, este foi disparadamente o pior. Desde as fronhas descartáveis até os móveis danificados e o mofo nas paredes, tudo estava simplesmente desastroso. O lustre parecia prestes a se soltar e cair na cama, enquanto as toalhas estavam cheias de furos e manchas. Foram noites terríveis e, sinceramente, não aconselho a ninguém passar por essa experiência. Melhor evitar este lugar a todo custo.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Kritiek op Hotel San Diego – Ontevredenheid bij een 4-sterren hotelervaring Mijn verblijf in Hotel San Diego was teleurstellend, vooral omdat het een 4-sterren hotel is. Bij aankomst werden we geconfronteerd met een bouwplaats, wat niet was vermeld bij het boeken. De kamers roken muf en hadden kapotte deuren en kasten. De prullenbak leek op die van een ziekenhuis, wat een slordige indruk gaf. Defecte deuren droegen bij aan de onverzorgde uitstraling. De prijs van €306 per nacht was absoluut niet in verhouding tot de geboden service. Hoewel renovaties begrijpelijk zijn, moet de gast hierover van tevoren worden ingelicht. Kortom: het hotel is letterlijk aan het afbrokkelen. Voor dit tarief en een 4-sterren classificatie hadden we meer verwacht. Let op voor wie op zoek is naar comfort en kwaliteit: Hotel San Diego voldoet hier momenteel helaas niet aan.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Beoordeling - Verblijf van 11 dagen voor werk (05-16 mei) Helaas was dit een van de meest teleurstellende ervaringen die ik ooit in een hotel heb gehad, vooral wat betreft de dienstverlening. Ik verbleef 11 dagen voor werk en reis regelmatig door heel Brazilië. Nog nooit eerder ben ik zo'n onvoorbereid team tegengekomen als in dit hotel. Internet: De wifi op de kamers is extreem slecht. Onwerkbaar voor wie moet werken of zelfs maar eenvoudige online taken moet uitvoeren. Ontbijt: Misschien wel het meest teleurstellende aspect van mijn verblijf. Elke ochtend rond 7 uur arriveerde ik, op een tijdstip dat er al basisitems zoals fruit en eieren ontbraken - en dit herhaalde zich gedurende mijn hele verblijf. De focus van het personeel leek niet te liggen bij het aanvullen van voedsel, maar bij het vragen naar de kamernummers. Ik werd drie keer gevraagd hetzelfde binnen een half uur. Het lijkt erop dat het personeel is ingehuurd met als enige zorg het bijhouden van het aantal gasten, niet het verlenen van service. Algehele service: Op een zondag bestelde ik een maaltijd van buiten, die zonder bestek werd bezorgd. Toen ik naar beneden ging om een vork en mes in de keuken te vragen, werd mij (tijdens het diner, terwijl gasten in het restaurant aan het eten waren) verteld dat "ze niet beschikbaar waren". De toon van de medewerkster was kortaf en onprofessioneel. Als het antwoord was geweest "het is niet toegestaan" of "ik kan het niet verstrekken", dan was dat begrijpelijk geweest - maar iets basaals ontzeggen door te zeggen dat het niet bestaat, is belachelijk. Conclusie: Een hotel met een redelijke infrastructuur, maar dat ernstig tekortschiet op het gebied van essentiële zaken: service, gastvrijheid en voorbereiding van het personeel. Voor wie voor werk reist, raad ik het zeker niet aan.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Drie dagen op vakantie geweest bij dit hotel. De kamer was comfortabel en schoon, maar de gordijnen waren te klein voor het raam, waardoor de kamer niet goed verduisterd kon worden, vooral niet in de ochtend. De receptieservice was goed, maar het personeel kon iets vriendelijker zijn. Het ontbijt was eenvoudig maar duur, veertig euro. De service in het restaurant was verschrikkelijk. Vieze tafels, onvoorbereid personeel en onbeleefd. Bij binnenkomst moest ik al betalen en bij vertrek werd ik op een grove en luide manier opnieuw aangesproken alsof ik niet betaald had, terwijl dat wel het geval was. Het personeel was onvoorbereid en onvriendelijk, kinderachtig gedrag. Er waren te weinig opties voor snacks, lunch en happy hour. De locatie was goed, maar ver van cafetaria's en restaurants. Parkeren was niet mogelijk, zelfs niet voor motorfietsen. De internetverbinding werkte niet. Dit was mijn tweede verblijf en ik houd van het hotel, maar ze moeten de tekortkomingen aanpakken.



© 2007-2025 ReisChecker.nl