ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Happy Day Inn

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

De accommodatie liet flink te wensen over. Bij aankomst troffen we vuile lakens en een onhygiënische badkamer aan. Bovendien was de service ondermaats, aangezien er zelfs geen drinkwater beschikbaar was. En alsof dat nog niet genoeg was, trokken ze zonder enige uitleg $200 van de borg af. Een teleurstellende ervaring die ik niet snel zal vergeten.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Na twee vertragingen met de veerboot belde ik van tevoren. Ze zeiden dat het niet nodig was om te reserveren, aangezien het al zo laat was, en dat ze alleen een grote suite beschikbaar hadden waar de gasten hadden geannuleerd ($$$), maar de prijs zouden verlagen naar een reguliere kamerprijs ($) om de kamer te vullen (wat elk goed zakenpersoon zou doen - altijd de kamers vullen). Ik reed door de Lower Mainland en door de nachtmerrie van Burnaby en wat denk je ... geen verlaging van de prijs. Ik verspilde mijn tijd en was doodmoe en moest een plek vinden om in de auto te slapen. Wat een farce. Ik haat leugenaars.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Wat een teleurstelling was dit verblijf! We kozen voor dit hotel vanwege een concert van Taylor Swift, maar het was extreem duur. De kamers waren vies en het bed was slecht opgemaakt, met een matras die niet eens bij de boxspring paste. Alsof dat nog niet genoeg was, rekenden ze ons $158 aan voor één witte handdoek die ze niet eens hadden gewassen voordat ze ons deze in rekening brachten. Mijn advies: vermijd dit hotel ten alle koste! Het was werkelijk een afschuwelijke ervaring.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Tijdens ons tweedaags verblijf heb ik helaas bij het uitchecken rode vlekken op mijn benen en armen opgemerkt die begonnen te jeuken. 's Ochtends werden de rode vlekken groter en begonnen te jeuken, en er ontstond zelfs een blaar. Mogelijk is dit veroorzaakt door een beet van een ongedierte, zoals een kakkerlak of bedwants. Ondanks mijn melding bij de receptie, heeft het hotel geen actie ondernomen. Ik hoop oprecht dat ze in de toekomst beter zullen zorgen voor hun gasten, aangezien dit een uiterst onaangename ervaring voor mij was.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Deze accommodatie leek prima op onze eerste nacht. Echter, dingen werden geleidelijk erger. We verbleven slechts twee nachten. De kamer was schoon. Maar de bedden waren verend en hadden grote kuilen. De lakens waren erg knisperend en gesteven. Het hele hotel en beddengoed roken alsof er iets werd gebruikt om een andere geur te maskeren. Mijn moeder werd wakker met beten op haar arm. Ze waren rood en gezwollen. Bij het uitchecken vertelden we dit aan de vrouw bij de receptie. Die leek totaal niet geïnteresseerd. Ze was eigenlijk nogal onbeleefd en dat vertelde ik haar ook. Ik vertelde haar dat er veel beoordelingen waren over beten/insecten in de kamer. En zij vertelde me: “nou, de meeste mensen die dat zeggen en recensies plaatsen. Zijn dakloos. Dat zie ik aan hun Google-profielen.” Ik vertelde haar nou.. wij zijn zeker niet dakloos en mijn moeder is zeker gebeten door iets en ik zal een recensie achterlaten. Het ontbijt was middelmatig. Enkele opties beschikbaar. Toen de schoonmaak kwam, waren we net wakker geworden en hadden gedoucht. We wisselden wat handdoeken om. We zeiden dat we zouden bellen als we iets anders nodig hadden. Toen werd ons verteld: “we komen niet meer terug.” Het personeel weet niet goed hoe ze met hun gasten moeten communiceren en gedragen zich alsof ze boven hen staan. Zeer slechte klantenservice en interpersoonlijke vaardigheden. Ik zal hier niet meer verblijven en zou deze plek aan niemand aanbevelen.



© 2007-2025 ReisChecker.nl