ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Alla Rocca Conference & Restaurant

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

De architectuur is adembenemend en het personeel is enorm gastvrij, met oog voor elk detail en altijd klaar om te helpen. De kamer is niet alleen comfortabel, maar ook brandschoon. Zowel het ontbijt als de lunch zijn van topkwaliteit.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Bij aankomst werd ik vriendelijk ontvangen met een glimlach. Ik vroeg om een mooie kamer die ik op de website had gezien, maar deze was al bezet door een groep Chinese gasten. De dame bij de receptie, die niet goed Italiaans sprak, vertelde me dat er slechts twee kamers beschikbaar waren, een met een bad en een met een douche. Ik koos voor de kamer met de douche. Tot mijn verbazing was de prijs die op de website stond vermeld als €75 opeens €100 bij aankomst en zelfs €115 de volgende ochtend. Op de website stond dat er ontbijt op de kamer kon worden geserveerd, maar dit werd geweigerd vanwege de groep Chinese gasten. Het restaurant was gesloten op zaterdagavond, net als de bar. Ondanks dat de kamer schoon was, voldeed de service niet aan de verwachtingen van een viersterrenhotel. Het feit dat ik om hulp moest vragen om op het toilet te zitten vanwege mijn beperking, was teleurstellend. De badkamer was slecht onderhouden met oude handdoeken, verouderd toiletartikelen, een kapotte afzuigkap en een oude föhn die nauwelijks werkte. Ik heb kort haar, maar drogen duurde een eeuwigheid met die föhn! Ik ben gehandicapt en wilde vanwege mijn beperking graag ontbijt op de kamer en een douche, maar beide werden niet waargemaakt. Zo moesten we op zoek naar een ontbijtplek in de stad omdat het hotel geen service bood. Ondanks de vriendelijke nieuwe receptioniste van vanochtend, zou ik niet nog een keer voor dit hotel kiezen. Als ik een weekend weg ben, wil ik comfort en luxe, iets wat dit hotel duidelijk miste. Het spijt me voor de vriendelijke dame bij de receptie die haar best deed, maar er moet zeker meer aandacht worden besteed aan renovatie en het bieden van de beloofde services op de website.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Toen ik belde om een kamer voor één nacht te boeken en later besloot om ook voor de hele week te boeken, werd ik door de receptionist om een vooruitbetaling gevraagd. Ik vroeg me af waarom deze plotselinge verandering van beleid was, en het maakte me nieuwsgierig of er problemen waren met annuleringen of andere zaken die ik niet begreep. Ondanks dit kleine ongemak, was de uiteindelijke prijs die ik betaalde lager dan wat ze normaal vragen, wat me uiteindelijk een besparing van € 15 per nacht opleverde. Ik dacht bij mezelf dat als ik elders had geboekt, ik waarschijnlijk meer geld had uitgegeven. Hoewel ik wat verwarring opmerkte, hoop ik dat mijn ervaring verbetert bij mijn volgende bezoek, en wie weet, misschien zullen ze de service optimaliseren en mijn verblijf nog aangenamer maken.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Plant je locatie



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Vanwege de huidige omstandigheden was er geen ontbijt beschikbaar vanwege de pandemie, maar verder was het hotel prachtig en brandschoon.



© 2007-2025 ReisChecker.nl