ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Best Western New De Lives

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Bij aankomst moesten we een borg van €100 betalen voor de minibar, die we bij vertrek meteen terugkregen zonder controle. Het doel van deze waarborg leek ons een raadsel. Gelukkig betaalden we cash, anders zouden we waarschijnlijk gedoe hebben gehad om ons geld terug te krijgen. Die avond hebben we in het restaurant gegeten en genoten van heerlijke gerechten en vriendelijk personeel. De kamers waren ruim, maar wel wat verouderd en niet al te schoon - de douche had een verstopt putje dat voor een onaangename geur zorgde. Het ontbijt, waar ik altijd naar uitkijk, was op zijn zachtst gezegd teleurstellend. Geen vers geperst sap, geen vleeswaren, geen fruit, geen yoghurt, kapotte koffiemachine... Wat kregen we dan wel? Twee koffiekoeken, een sneetje brood, chocopasta, jam, ei en spek, cranberrysap en water. Bovendien moesten we zelf om een drankje vragen. Aangezien ik geen liefhebber ben van koffiekoeken, heb ik simpelweg brood met chocopasta gegeten met een glas water erbij. Is dit het waard? Wij zouden dit hotel niet aanbevelen en zullen er zelf ook niet meer terugkeren. We geven slechts 1 ster, enkel verdiend door het vriendelijke personeel. Tijdens ons verblijf konden we nergens de eigenaar vinden.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Een leuke plek voor een basic overnachting zonder al te hoge verwachtingen. De kamer is netjes, maar heeft wel wat kleine onderhoudsproblemen zoals een kapotte designlamp en loszittende wc-pot. Het diner is simpel maar smakelijk, en de prijs-kwaliteitverhouding is goed. Het ontbijt is ook eenvoudig, helaas geen gekookt eitje maar je kunt zelf aan de slag met de bakplaat (een leuk en interactief concept!). Het personeel is vriendelijk. Kortom, een prettig verblijf.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Het uitzicht was prachtig, maar dat was dan ook het enige positieve aan ons verblijf. De bedden waren van slechte kwaliteit, met versleten matrassen en kussens waar de vering bijna doorheen kwam. De kamer was stoffig en vies, met losse bedrading die zichtbaar was. Bij het ontbijt kregen we harde croissants, en de glazen en borden waren vies. De koffiemachine werkte niet naar behoren. De kamer leek slecht geventileerd, alsof we de nacht in een opgedroogde fonduepot hadden doorgebracht. We besloten het ontbijt over te slaan en ergens anders te gaan eten. Al met al was dit verblijf zeker geen drie sterren waard, en ik zou het niet aanraden aan anderen. We hadden dit verblijf geboekt met een ontvangen Bongo bon, maar het is onbegrijpelijk waarom Bongo deze accommodatie in hun aanbod heeft opgenomen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

De kamer was oké, maar niet helemaal fris. Het personeel was vriendelijk, maar leek een beetje ongeorganiseerd, alsof ze niet helemaal wisten waar ze mee bezig waren. Mijn bestelling was niet helemaal juist, wat op zich geen probleem was, maar het was vreemd dat er niet eerst om verduidelijking werd gevraagd. Ook kreeg ik slagroom bij mijn dessert, terwijl ik had aangegeven geen zuivelproducten te willen. Het hotel leek alsof er een wild feest had plaatsgevonden, met hier en daar wat onverklaarbare schade.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Tijdens de feestdagen werd ik maar liefst lastiggevallen door opdringerige medewerkers die er alles aan deden om mij extra geld af te troggelen. Zelfs een studente en drie stoere figuren werden ingeschakeld om me te overtuigen. Geen prettige feestdagsverrassing, dat kan ik je wel vertellen.

Melden


© 2007-2025 ReisChecker.nl