ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Ramada

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

We hebben eerst een reservering gemaakt bij hotels.com en de prijs werd in euro's aangegeven. Aangezien de euro elke dag stijgt, werden we geconfronteerd met een hogere prijs dan normaal toen we aankwamen. Ik adviseer je om rechtstreeks via hun eigen website te reserveren, of om te bellen. Het ontbijtbuffet was lekker en voldoende. Het personeel was erg behulpzaam en vriendelijk. Echter, hetzelfde kan ik niet zeggen voor de kamermeisjes. Hun gebrek aan oogcontact en glimlach was storend. Uiteindelijk komen ze toch onze kamer binnen en uit. We hebben altijd het 'niet storen' bordje op de deur gehangen. De jacuzzi was goed en werkte prima. Het was ruim, maar het vullen en legen van het water gebeurde erg langzaam. Het was leuk dat er elke dag twee flessen water bij de kamerdeur werden achtergelaten. Er was geen airconditioning in de kamer, alleen ventilatie en één raam dat geopend kon worden. Tijdens de hitte was de ventilatie oké, maar 's nachts was het te lawaaierig om te slapen. We zijn in mei gegaan, maar wat gebeurt er in juli? Ik vind dat airconditioning essentieel is. Bovendien leidt het feit dat het raam soms open moet vanwege de drukke straat tot extra lawaai. Galatasaray werd kampioen en we hebben tot 12.30 uur 's nachts luide muziek, autotoeters en gejuich gehoord. Als Galatasaray-fan stoorde het me niet, maar slapen was onmogelijk. Het ontbreken van airconditioning heeft me echt verrast. Vanwege de locatie en het ontbreken van een eigen parkeerplaats is er geen parkeergelegenheid. De valet was behulpzaam en we hadden geen problemen. Let echter op de mededeling op de kaart die ze geven, ze aanvaarden geen aansprakelijkheid als uw auto wordt aangereden of als de valetparking uw auto raakt. Dit moet in overweging worden genomen. Natuurlijk kun je niet voorkomen dat er tegen een stilstaande auto wordt aangereden, maar waarom nemen ze dan geen verantwoordelijkheid als de valet iets overkomt, gezien het feit dat het gebrek aan parkeerplaats onze eigen probleem niet is. Er zijn veel restaurants, cafés en supermarkten in de buurt van het hotel. De hygiëne was ook goed, maar het aantal handdoeken kan worden verhoogd. We hadden slechts 2 gewone handdoeken, 2 kleine handdoeken en 1 voetmat in onze kamer. Er was geen handdoek voor het haar. Het was fijn dat er een strijkijzer en strijkplank aanwezig waren, iets wat je meestal niet in hotels ziet. In de kamer was er ook koffie- en theefaciliteiten met een waterkoker.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Het hotelpersoneel in het restaurantgedeelte steekt duidelijk boven de rest uit, maar de algehele kwaliteit van het hotel laat te wensen over, ver verwijderd van wat je bij een Ramada zou verwachten. De receptioniste toont weinig interesse en haar houding laat veel te wensen over.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Op de avond van 2 september 2025 kwam ik aan bij het hotel en tot mijn teleurstelling ontdekte ik dat er haren van een vorige gast op mijn bed, kussen en nachtkastje lagen. Gelukkig was het personeel bij de receptie wel vriendelijk en beleefd, wat mijn verblijf toch nog enigszins veraangenaamde. Helaas kon ik niet ontsnappen aan het constante gezoem van de luide airconditioning, wat een beetje afbreuk deed aan de algehele ervaring.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Mijn ervaring bij het Ramada by Wyndham was verre van positief. De kamer was onhygiënisch en zat vol stof, wat resulteerde in vuile voeten na het lopen. De badkamer vertoonde tekenen van schimmel en verwaarlozing, waardoor het verblijf nog minder aangenaam werd. Bovendien was het uitzicht vanuit de kamer op het lawaaierige ventilatiesysteem van een ander gebouw aan de overkant teleurstellend. Al met al was mijn verblijf bij dit hotel verre van wat ik had verwacht en ik zou het niet aanbevelen aan anderen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

De bedden in dit hotel waren helaas erg ongemakkelijk en hard. Het parkeren in de omgeving was ook niet ideaal, hoewel het personeel wel behulpzaam was. Het grootste minpunt was de airconditioning. Toen we meldden dat het niet voldoende koelde, kregen we te horen dat onze kamer aan de voorkant lag en dat de centrale airco oververhit was. Dus als we het koud wilden hebben, moesten we de airco uitzetten. Dit was behoorlijk teleurstellend, vooral op een bloedhete zomerdag. Gelukkig waren ze flexibel met uitchecktijden en verdiende de service een goede beoordeling. Het ontbijt was prima en voldeed aan onze verwachtingen. Echter, voor de prijs die we betaalden, hadden we wel verwacht dat de airconditioning goed zou werken. Hoewel we het hotel wilden uitproberen, kiezen we er toch voor om ergens anders te verblijven, waar comfortabel beddengoed en een goede airco gegarandeerd zijn.

Melden


Reisperiode: mei 2016

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging8
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid8
  • Verzorging7
  • Voorzieningen7

Dit is wat mij betreft een prima hotel op een bedrijvige locatie. De kamer was niet al te groot maar wel prettig voorzien van een jacuzzi. Ook de menukaart was veelzijdig en internationaal.

Melden


© 2007-2025 ReisChecker.nl