ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Corona De Galicia

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Toen Jorge, de manager, verscheen, viel meteen op dat hij chagrijnig was en er niet bepaald fris uitzag. Het eten liet ook te wensen over; er was alleen maar soep en gekookte aardappelen te vinden. De eetzaal was niet goed voorzien en het eten was karig. Als je om iets vroeg, waren ze geïrriteerd of beweerden simpelweg dat het op was. Kortom, alles was teleurstellend. Ik geef deze plek slechts één ster, want anders zou ik het niet eens willen delen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Dit hotel is absoluut geen aanrader. Ondanks de 3-sterrenbeoordeling lijkt het alsof ze allemaal van de gevel zijn gevallen. De kamers laten veel te wensen over met vochtigheid naast het zolderraam en een laag plafond bij de muur, waardoor je je bijna moet aankleden bij de ingang. De tweepersoonskamer die we boekten voelde aan als een eenpersoonskamer, en het geconditioneerde meubilair was beschamend. Van kapotte tafellampen tot een badkamerscherm dat een laken mist en een gootsteen die belachelijk geplaatst is, alles was een teleurstelling. Zelfs de TV leek lachwekkend klein in vergelijking met mijn tablet. Het eten was van bedroevend lage kwaliteit en het personeel was verre van vriendelijk. Het ergste van alles is nog wel dat er geen evacuatieplan aanwezig was, wat toch wettelijk verplicht is. Mijn advies? Blijf hier vooral weg.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

De hotelservice was altijd heel attent en zorgzaam. Onze kamer was heerlijk comfortabel en vredig, en werd elke dag keurig schoongemaakt. Het eten was verrukkelijk en ondanks het vaste menu werd er goed rekening gehouden met onze wensen. Kortom, het was een genot om enkele dagen in dit hotel door te brengen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Wat een teleurstelling! Van de smakeloze maaltijden tot de slechte kamerindeling en de onbeschofte houding van het personeel, deze plek liet veel te wensen over. Zelfs na het vriendelijk melden van een haar en twee vliegen in het eten, werd er nauwelijks naar geluisterd - volgens de manager waren ze blijkbaar van mij! Het menu bestond voornamelijk uit eenzijdige gerechten zoals soep en gefrituurd voedsel, en als je iets anders probeerde te bestellen, werd je alleen aangeboden om telkens een Franse omelet te eten. Ik nam een groep collega's mee en ze deelden allemaal dezelfde mening: het enige negatieve aan de hele reis was dat we in dat hotel verbleven.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Bijna alle medewerkers, op één ober na, zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Het eten was voornamelijk gebakken en de muziek was gemiddeld. De aanbevelingen van de lokale toerist waren fantastisch en de plaatsen die hij ons aanraadde waren geweldig. Helaas kwamen sommige kamers niet overeen met de foto's, waren niet altijd schoon en misten soms handdoeken. Het water uit de kraan smaakte niet lekker en zelfs het flessenwater had dezelfde slechte smaak. Het hotel heeft zeker ruimte voor verbetering op dat gebied. Gelukkig waren de gidsen Miguel en Víctor geweldig en de chef-kok die het ontbijt verzorgde was absoluut top.



© 2007-2025 ReisChecker.nl