ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Pablas International

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Bij Hotel Pablas International hebben we een onvergetelijk verblijf gehad. De sfeer was heerlijk rustig en de service was van topkwaliteit. Het personeel zorgde ervoor dat we ons ontzettend welkom voelden en elk verzoek werd met een glimlach ingewilligd. Een aanrader voor een rustgevend uitje!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Dit hotel was een grote teleurstelling. De service liet veel te wensen over en er was geen aparte eetzaal - het ontbijt werd zelfs op de kamer of in de lobby geserveerd. Vroeg in de ochtend waren er veel geluiden uit de keuken en gedurende de dag hoorde je voortdurend andere gasten deuren dichtslaan, wat voor de nodige overlast zorgde. Als je warm water wilde hebben, moest je minstens 45 minuten van tevoren de receptie bellen - dit was ronduit belachelijk. Al met al zou ik dit hotel met zijn onprofessionele personeel en eigenaar niet aanbevelen. Zeer onvriendelijke mensen!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Bij aankomst werden we meteen betoverd door de stijlvolle ambiance en de gastvrijheid van Hotel Pablas International. Het personeel overtrof onze verwachtingen door hun efficiënte incheckprocedure en hun attente service gedurende ons hele verblijf. De culinaire ervaringen waren ronduit geweldig en elke maaltijd was een waar genot.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

We hebben ontzettend genoten van onze ervaring bij Hotel Pablas International. De hartelijke ontvangst en attente service zorgden voor een warm welkom. De voorzieningen in het hotel waren fantastisch en de zorgvuldig uitgedachte inrichting van de kamer en de ambiance maakten ons verblijf extra bijzonder. We kijken er nu al naar uit om terug te keren!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

We genoten van de gezellige sfeer van het hotel, maar helaas liet een van de medewerkers een beetje te veel van zijn eigen persoonlijkheid doorschemeren. Zijn gebrek aan beleefdheid liet te wensen over en zijn houding naar klanten was ongepast. Het zou goed zijn als hij wat meer aandacht besteedt aan zijn manieren en klantgerichtheid.



© 2007-2025 ReisChecker.nl