ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Novotel -sud

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Bij aankomst leek de eerste indruk positief: vriendelijke ontvangst en een goede locatie. Echter, al snel ontdekten we schimmel op de tapijten, ramen en plafond, en het zwembad voelde eerder als een ijsbad. Het zou beter zijn om te investeren in een warmtepomp om gasten te laten genieten van een aangename zwemervaring. Helaas voldeed het hotel niet aan onze verwachtingen, vooral gezien de prijs van 230-240 euro voor een familiekamer met ontbijt. Het enige wat ik positief kan noemen is de vriendelijke ontvangst en de handige parkeermogelijkheid.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

De menukaart beloofde veel goeds, maar de werkelijkheid was helaas teleurstellend. Ondanks onze duidelijke wens geen spek op de burger, belandde dit er toch op. De zalm was droog, de pasta overkookt en de salade verdronk in de saus. Gelukkig was de service wel prima. Alhoewel, het dieptepunt was wel de rode wijn die voor maar liefst 10 euro werd geserveerd in een veel te klein glas. Als je zo'n prijs durft te vragen, mag je op zijn minst ook een passend glas schenken. De bediening sprak Engels en deed zijn best, dat was dan weer positief. Al met al, een ervaring die neigt naar oplichting.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

De service in het restaurant laat te wensen over. Het ontbijt is minimaal en het diner laat te wensen over. We voelden ons compleet genegeerd. De vloer in het restaurant was plakkerig en vuil, wat niet prettig was aan onze schoenen. De kamers waren redelijk, maar niet meer dan dat. Gelukkig mogen honden wel achter het hotel uitgelaten worden. Bij de receptie moesten gasten lang wachten en werd de telefoon niet opgenomen. Al met al een zeer teleurstellende ervaring, ik kom hier niet meer terug.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Er was voldoende parkeergelegenheid beschikbaar, de kamers waren prachtig vernieuwd en uitgerust met een regendouche, haardroger en luxe Rituals zeep. Alles was schoon en het bed sliep heerlijk. Het zetelbed was ook comfortabel, maar het openklappen zorgde voor wat ruimteproblemen, vooral met een reisbedje erbij. We verbleven in een kamer voor vier personen. Het avondeten verliep niet vlekkeloos, met lang wachten en verwarring in bestellingen, maar het ontbijt was heerlijk en gevarieerd, met zowel gezonde als andere opties. Je kon binnen of buiten ontbijten. Ondanks dat we wat geluiden van de gang hoorden tijdens de avond, was ons verblijf over het algemeen comfortabel. Het zwembad was schoon, maar had weinig ligbedden die snel bezet waren. Het water was niet verwarmd, maar was aangenaam door het warme weer. Het zwembad sluit om 20.00 uur en opent om 8.30 uur. We konden dankzij ons lidmaatschap uitchecken tot 12.00 uur, wat erg handig was, hoewel het personeel al om 10.00 uur begonnen was met het afruimen van bedden. Ondanks enkele minpuntjes kijken we uit naar een volgend bezoek, ideaal als tussenstop tijdens een reis.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Voor onze terugreis uit Zuid-Frankrijk boekten we last-minute een hotelkamer voor 2 volwassenen en 2 kinderen. De kamerprijs was €165,- exclusief ontbijt. We hebben gebruik gemaakt van het zwembad, niet al te groot maar precies goed voor een verfrissende pauze. Hoewel de kamer ruim genoeg was, liet de staat van de badkamer te wensen over. Er was sprake van achterstallig onderhoud, met schimmel onder het rubber van de scheidingswand, kapotte lampenkappen naast de spiegel, een geel aangeslagen afvoerputje in de wastafel en kalkaanslag in het overloopputje. Na hier melding van te hebben gemaakt en foto's te hebben laten zien, bleek er helaas geen andere beschikbare kamer vanwege de drukte. Zowel ik als de receptionist waren het erover eens dat dit niet acceptabel was voor een kamer met een prijskaartje van €165,-. De receptie beloofde het probleem bij de manager te melden en dat hij de volgende ochtend contact met me zou opnemen. Dit gebeurde echter niet, waardoor ik zelf contact moest opnemen. De klacht bleek niet bij de manager bekend te zijn, maar we hebben gezamenlijk een passende oplossing gevonden en 50% van de hotelprijs retour gekregen. Al met al, ondanks de aanvankelijke teleurstelling, zijn we tevreden met de manier waarop het uiteindelijk is opgelost.



© 2007-2025 ReisChecker.nl