ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Jardin De Paris Morny Saint Lazare

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Dit hotel verdient absoluut geen 4 sterren. De werkelijkheid van de kamers komt totaal niet overeen met de foto's: ze zijn verouderd, vies en dringend toe aan renovatie. Er is zelfs geen mogelijkheid voor airconditioning omdat de verwarming constant aanstaat voor de winter. Hierdoor voelden de kamers aan als een sauna, zelfs wanneer de verwarming uit stond. Een ander minpunt was het ongevraagd schoonmaken van de kamer, die eigenlijk allesbehalve schoon was. Het bordje "niet storen" leek niet goed begrepen te worden door de schoonmakers. Daarnaast kwam hetgeen wat op de website van het hotel werd beloofd totaal niet overeen met de werkelijkheid. De parkeergarage was erg krap, met als resultaat dat ik schade aan mijn auto opliep door de smalle doorgang. Het personeel was wel vriendelijk en sprak goed Engels. Al met al, geen aanrader.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Dit prachtige hotel biedt een mix van gerenoveerde en authentieke kamers. Als je houdt van een goede nachtrust zonder veel geluid, is het slim om een kamer in het rustige gedeelte te vragen. Het ontbijt is vers en verrukkelijk. De locatie is ideaal, met allerlei bezienswaardigheden en de metro op slechts 2 minuten afstand, maar ook op loopafstand van diverse attracties. Wij hebben genoten van een heerlijke maaltijd bij Momo, een authentieke Italiaan vlakbij metrostation Saint Paul, voor zeer redelijke prijzen. Het personeel verdient alle lof, met speciale dank aan Ouassila en de vriendelijke receptionist met de stralende glimlach voor hun inzet om ons een rustige kamer en een leuk Italiaans restaurant aan te bevelen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Dit hotel valt meer in de categorie van een 3-sterren verblijf. De kamers komen niet helemaal overeen met de verwachtingen die gecreëerd worden door de foto's op de website, en een grondige renovatie is nodig. De ondergrondse parkeergarage is behoorlijk krap, waardoor de kans op schade aan voertuigen groot is. Echter, het personeel is uiterst vriendelijk en het ontbijt was van goede kwaliteit. Deze aspecten maken het hotel geschikt voor een beoordeling van 3 sterren.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Ik had een fantastisch verblijf in dit hotel. Het personeel was vriendelijk en de kamers waren schoon. Echter, let op bij het betalen van de borg. Als je geen creditcard hebt, moet je de borg contant betalen. Bij het uitchecken werd mij verteld dat het geld teruggestort zou worden, maar helaas heb ik het nooit teruggekregen, ondanks meerdere pogingen om contact op te nemen. Hoewel het hotel beweert dat het al is verwerkt, blijft het bedrag van €100 nog steeds zoek. Dit vond ik persoonlijk erg vervelend, aangezien de service en locatie van het hotel verder uitstekend waren. Wees dus bewust van mogelijke extra kosten die niet worden terugbetaald.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Het is duidelijk dat Les Jardins du Marais een speciale plek in ons hart heeft veroverd, aangezien we er al voor de vierde keer verblijven. De service is uitstekend, het ontbijt is verrukkelijk en de prachtige binnentuin maken dit hotel een onweerstaanbare keuze. We kijken ernaar uit om in de toekomst nogmaals te worden verwend door de gastvrijheid van dit geweldige hotel!

Melden


© 2007-2025 ReisChecker.nl