ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Kyriad

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Alles is gewoonweg geweldig. De luxe, de locatie, het ontbijtbuffet, het vriendelijke personeel. Voor mensen met glutenintolerantie is er zelfs een individueel glutenvrij broodje beschikbaar.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Dit hotel is perfect voor een overnachting na een drukke werkdag. Het personeel is gastvrij, het restaurant is top en de bedden zijn heerlijk. Bovendien zijn de kamers uitgerust met grote televisies waarop je internationale nieuwszenders kunt kijken en met Chromecast om je eigen streamingservices aan te sluiten.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Het hotel was uitstekend, het restaurant was top, het ontbijt was overvloedig en heerlijk. De locatie was zeer toegankelijk, zelfs voor rolstoelgebruikers, met parkeergelegenheid. Alles was perfect geregeld. Dankjewel voor de vriendelijke service.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Na een zes maanden durend verblijf in dit hotel, ben ik over het algemeen tevreden met de kamer en de aangeboden service. Echter, er is een probleem dat ik wil benoemen met betrekking tot de receptie. De medewerker aan de balie heeft de gewoonte ontwikkeld om kwetsende opmerkingen te maken over mijn voornaam, met name wanneer ik mijn Uber Eats-bestellingen ophaal. Dit herhaalde gedrag zorgt voor ongemak en heeft een negatieve invloed op mijn algehele ervaring. Ik moedig het management aan om passende stappen te ondernemen om een respectvolle en gastvrije omgeving voor alle gasten te waarborgen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Dit hotel liet flink te wensen over. Toen ik er verbleef met mijn groep van ongeveer 20 mensen, merkten we al snel dat er echt wat mis was. De kamers hadden allemaal een vreemde geur - die van de mijne was zelfs ronduit walgelijk en kwam uit de douche. Een andere kamer was extreem warm en toen we om een ventilator vroegen, beweerden ze dat ze er geen hadden en dat we dan maar de ramen moesten openen, met als gevolg dat er allerlei insecten binnenkwamen. Het personeel was ronduit onaardig, ongeïnteresseerd en onprofessioneel. Het voelde alsof "nee" hun favoriete antwoord was op al onze vragen. De faciliteiten waren verouderd en slecht onderhouden, met plafondtegels die aanvoelden als karton en mieren die studentenkamers overnamen zonder dat er nieuw beddengoed werd verstrekt. Kortom, een teleurstellende ervaring, ondanks het feit dat de bedden comfortabel waren en het ontbijt redelijk goed.



© 2007-2025 ReisChecker.nl