ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Intercontinental

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Gelegen naast het China National Convention Center met een prachtig uitzicht op het Vogelnest Olympisch park, biedt deze kamer veel ruimte en een schitterend panorama.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Dit prachtige hotel met een internationale uitstraling biedt een luxueus verblijf. Helaas ontbreekt het aan een koffiezetapparaat op de kamer of gratis koffie in de lobby, wat de norm is in de meeste Noord-Amerikaanse hotels. Als reiziger uit de Verenigde Staten kan het lastig zijn om hieraan te wennen en de jetlag te bestrijden zonder deze faciliteiten. Het lijkt erop dat ik mijn dosis cafeïne elders moet halen, zoals bij Starbucks net buiten het hotel, aangezien gratis koffie en koffiezetapparaten niet standaard zijn in dit Intercontinental hotel in China. Ik wil anderen graag attent maken op dit gemis voordat ze een reservering maken, zodat ze voorbereid zijn. Het is een uitdaging om de eerste week hier te overleven zonder onze vertrouwde koffievoorzieningen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

De kamers zijn enorm, met een uitstekende klantenservice. Het ontbijtbuffet is zeer indrukwekkend. Jammer genoeg is de ligging niet ideaal, aangezien er geen winkelcentra of attracties in de directe omgeving zijn. Desondanks is dit een hotel waar het personeel vriendelijk is en Engels spreekt. Ze hebben me geholpen bij het regelen van mijn taxi wanneer dat nodig was. Over het algemeen een geweldig hotel. Ik kom hier zeker terug. Het is wel duurder dan ik had verwacht.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Afgelopen week heb ik deelgenomen aan de World Gas Conference. Tijdens mijn verblijf in het hotel kwam ik wat ongemakken tegen. De kamer vertoonde enkele tekenen van slijtage, zoals een ontbrekende marmeren plank. Het was jammer dat mijn boekingsgegevens niet waren gekoppeld aan mijn IHG-account, wat voor wat frustratie zorgde. Het kostenplaatje was behoorlijk aan de hoge kant, en tot overmaat van ramp wilde de receptioniste geen gedetailleerd betalingsbewijs verstrekken.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Tijdens mijn recente verblijf bij het Intercontinental hotel had ik een onaangename ervaring bij de receptie. Hoewel ik stond te wachten, leek Amelia andere gasten voor te trekken en hen eerder te helpen. Dit vond ik erg teleurstellend en niet passend voor de standaard van dit hotel. Zelfs toen ik haar aankeek, leek ze zich niet bewust te zijn van haar acties en ging ze gewoon door zonder mij op te merken. Toen ze eindelijk tijd voor me had, heb ik haar vriendelijk laten weten dat ik al meer dan 10 minuten stond te wachten en dat het onbeleefd was om anderen voor te laten gaan die later arriveerden. Haar enige reactie was een simpel "Het spijt me." Helaas was dat voor mij niet voldoende. Daarom geef ik deze ervaring slechts 1 ster.

Melden


© 2007-2025 ReisChecker.nl