ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Value Inn

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Als toegewijd Hilton-diamantlid was mijn recente ervaring in deze accommodatie verre van ideaal. Bij aankomst 's avonds werd ik begroet door een onaangename geur en een gebrek aan warm water, wat de toon zette voor een teleurstellend verblijf. Toen we de volgende ochtend melding maakten van de problemen, duurde het lang voordat er onderhoudspersoneel langskwam om het op te lossen. Het ontbreken van een fitnesscentrum, zoals geadverteerd, bleek een extra tegenvaller te zijn. Om te sporten moesten we naar een ander Hilton-hotel lopen en wachten op een toegangskaart in de lobby, wat resulteerde in een ongemakkelijke situatie tijdens een stortbui. Toen we probeerden te profiteren van de verwachte 25 procent korting voor diamantleden in het restaurant van het hotel, werden we geconfronteerd met onwil en werden we doorgestuurd naar een ander Hilton in de buurt. Na enige discussie met de manager stemde hij uiteindelijk in met de korting, zij het met tegenzin. Deze ervaring staat in schril contrast met mijn positieve ervaringen in andere Hilton-hotels wereldwijd. Als je een authentieke Hilton-ervaring wilt, raad ik aan om elders te boeken en deze accommodatie te overwegen voor een meer bescheiden verblijf.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Mijn ervaring in het Hilton Garden Inn was fantastisch. Melanie en Indra stonden klaar om te helpen met mijn late verzoeken en waren ontzettend vriendelijk en professioneel. De manager, Dinushka, was ook enorm gastvrij en zorgde ervoor dat ik me welkom voelde tijdens mijn verblijf. Ik kan deze locatie zeker aanraden voor een zorgeloos en aangenaam verblijf; je wordt er echt in de watten gelegd.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Aangekomen rond middernacht werd ik geconfronteerd met een heftige situatie bij de receptie. Mijn reservering leek spoorloos verdwenen te zijn en ze gaven per abuis mijn kamer weg aan iemand anders. Terwijl ik ongeduldig wachtte in de lobby, werd mij gevraagd om zelf een nieuwe boeking te maken. De receptioniste leek niet in staat om effectief mee te denken en verdween herhaaldelijk naar de backoffice zonder resultaat. Er klonk geen oprechte bezorgdheid of excuses in haar reacties. Eenmaal in mijn kamer aangekomen, zag ik uit naar een verfrissende douche, maar werd geconfronteerd met het ontbreken van handdoeken en extra kussens. Het leek alsof de kamer al dagen niet gecontroleerd was, gezien een achtergelaten kaart die al een aantal dagen oud was.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

De kamers zijn zeer ruim en smaakvol ingericht, met een heerlijk groot tweepersoonsbed voor een goede nachtrust. De badkamers zijn compact, maar helaas ontbreekt het aan ventilatie. Hoewel de service over het algemeen niet perfect was, viel op dat de jonge medewerkers uit Glasgow vriendelijk en behulpzaam waren. Het was wel jammer dat we niet van tevoren op de hoogte werden gesteld dat ons ontbijt niet was inbegrepen op de laatste dag, wat resulteerde in een onverwachte toeslag van $ 72 toen we de eetzaal binnenstapten. Als we dit van tevoren hadden geweten, zouden we waarschijnlijk ergens anders hebben ontbeten, aangezien het restaurant hier slechts gemiddeld was.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Ons gezin van vijf verbleef hier voor 17 nachten en we waren zeer tevreden. De service was uitstekend, met dagelijkse roomservice die ervoor zorgde dat onze kamer altijd tiptop in orde was. De bedden en dekens waren ongelooflijk comfortabel, wat ons verblijf nog aangenamer maakte. We zouden hier zeker weer verblijven en raden het van harte aan.



© 2007-2025 ReisChecker.nl