ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Melia Colbert Boutique

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Het hotel is perfect gelegen en straalt een elegante en traditionele sfeer uit, met vriendelijk personeel. De kamer was prachtig en het bed van goede kwaliteit. Echter, niet alles voldeed aan de verwachtingen van een vijfsterrenhotel: de avondservice liet wat te wensen over en de kamer was niet op tijd gedaan. De hotelbar sloot vroeg en de lift in het oude gebouw was verrassend klein en niet gerenoveerd. Kleine ongemakken zoals een kapotte lamp en het ontbreken van een toiletborstel werden opgemerkt. Ook de beperkte geldigheid van de drankbon voor slechts één persoon, terwijl we met z'n tweeën waren, was teleurstellend. Vanwege deze minpunten en de hoge prijs zouden we dit hotel met enige terughoudendheid aanbevelen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Wat een fantastische ervaring was ons verblijf in dit hotel! Het personeel was ongelooflijk attent en vriendelijk, waardoor we ons meteen thuis voelden. Speciale dank aan Antônio, die ons geweldige tips gaf voor plekken buiten de gebaande paden. Het hotel zelf was comfortabel en knus, en het ontbijt was heerlijk. We zullen hier zeker weer terugkomen!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Hoewel het personeel erg vriendelijk was tijdens ons verblijf in dit hotel, kon ik niet over het hoofd zien dat de essentiële aspecten van een goede nachtrust tekortschoten. Voor een 5-sterrenhotel had ik niet verwacht om elk gesprek van mijn buren te kunnen volgen, noch om constant de repetitieve geluiden van de servicelift te horen die door de hele dag en nacht gingen. De ramen leken niet goed geïsoleerd, wat extra geluidsoverlast veroorzaakte. De klimaatbeheersing leek niet naar behoren te werken, waardoor de temperatuur in de kamer onvoorspelbaar was en het moeilijk was om comfortabel te blijven. De badkamer voelde aan als een sauna, waardoor het onmogelijk was om er langer dan een paar minuten te verblijven. Hoewel het hotel er op foto's prachtig uitzag na de renovatie, leken ze zich niet af te vragen hoe het zou zijn om er daadwerkelijk te verblijven. Ons verblijf was zeer oncomfortabel door geluidsoverlast en temperatuurproblemen, waardoor we geen oog dicht konden doen. Het hotel bood aan om van kamer te wisselen als we eerder hadden geklaagd, maar gezien de prijs die ze vroegen, was het onaanvaardbaar dat de kwaliteit van de kamer zo inferieur was. Al met al was ons verblijf in dit hotel teleurstellend op alle fronten.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Het ontvangstpersoneel is erg behulpzaam. Bij aankomst voelt het alsof je in een vijfsterrenhotel bent beland. Echter, eenmaal op de kamer aangekomen merk je al snel dat de badkamer aan de kleine kant is en dat er bespaard lijkt te zijn op de afwerking. De vijf sterren lijken dan al minder verdiend en er hangt een koude sfeer. De kamer is hoekig en heeft veel ramen, maar de isolatie lijkt niet optimaal te zijn en het viel al snel op dat de verwarming niet werkte. Toen ik vroeg om van kamer te veranderen, werd mij verteld dat het hotel volgeboekt was (wat vreemd is, aangezien er nog kamers beschikbaar zijn op de online boekingssite...). Na 30 minuten van discussie en wachten, kwam de receptionist naar de kamer om het verwarmingsprobleem vast te stellen (het was maximaal 10°C in de kamer), erkende het probleem en liet twee elektrische kachels bezorgen. Bij het uitchecken de dag erna, werden excuses aangeboden en kreeg ik het ontbijt aangeboden als compensatie. Over het algemeen zijn de kamers meer vier sterren dan vijf sterren, het personeel handelt goed zolang alles goed gaat, maar zodra er een probleem is, lijkt de verticale hiërarchie prioriteit te krijgen boven de klantenservice. Het personeel lijkt niet in staat te zijn om snel initiatieven te nemen om het probleem op te lossen. De vijf sterren verdwijnen dan volledig uit beeld. Dit hotel is meer geschikt voor toeristen en minder voor zakelijke reizigers. Update: De directie heeft gereageerd op deze recensie door mijn concept van een vijfsterrenhotel te bekritiseren. Het hotel heeft een vijfsterrenaanduiding op Google en Booking.com. Wanneer een kamer wordt aangeboden voor meer dan 500 euro per nacht zonder verwarming, is excuses aanbieden gepast en moet voorkomen worden dat de klant bekritiseerd wordt, anders wordt het pijnlijk.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

In een toprestaurant zoals deze, kun je genieten van een fantastische service en een geweldige locatie dicht bij de Notre Dame, gelegen in een rustige straat. De prachtige tuin biedt een heerlijke plek om te ontspannen en een kopje koffie te drinken. Het restaurant en de bar sluiten helaas vroeg, maar hun selectie tijdens de theetijd is het proberen waard. De kamers zijn echter aan de kleine kant en het feit dat er slechts een gordijn is om de badkamer van de kamer te scheiden, kan een minpuntje zijn. De airconditioning laat ook te wensen over en er is weinig ruimte voor bagage. Over het algemeen biedt de uitstekende service echter een aangenaam verblijf.



© 2007-2025 ReisChecker.nl