ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Antares

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Een uitstekende keuze voor een kort verblijf.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Het personeel is enorm gastvrij, het ontbijt is uitstekend en er is een overvloed aan opties om uit te kiezen. Alles is tot in de puntjes verzorgd.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

De kamers waren teleurstellend zonder airconditioning en met een muffe geur, de badkamer voelde ouderwets aan. Wat betreft de prijs-kwaliteitverhouding, was het echt niet de moeite waard. Bij aankomst werden we onvriendelijk begroet, ondanks onze expliciete verzoek om twee aangrenzende kamers zes maanden van tevoren. Helaas waren de kamers ver bij elkaar vandaan. Het ontbijt was oké, maar niet memorabel, en we hebben 45 minuten doorgebracht zonder ook maar een medewerker te zien. De locatie was redelijk, op slechts 5 minuten rijden van het centrum.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Onze ervaring met de kamer was enigszins gemengd. We verbleven in een duplex kamer tijdens onze week vakantie, maar er waren wat strubbelingen. De kamer werd gedurende drie dagen niet schoongemaakt, deels omdat de schoonmaakploeg pas na 17 uur langs kwam. Dit was erg onhandig omdat we vaak al terug waren op de kamer op dat tijdstip. Daarnaast miste de kamer een koelkast en voldoende opbergruimte voor bagage en kleding. Gelukkig was het ontbijt wel heerlijk met een uitgebreide keuze, al waren de stoelen wel opmerkelijk vies. Een tip die we willen meegeven is dat het hotel zou kunnen investeren in een apparaat zoals de Achate om vlekken gemakkelijk uit stoffen te verwijderen. Dit zou de algehele ervaring aanzienlijk verbeteren. Overigens was de rest van ons verblijf wel in orde.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Na een drukke maand juli keken mijn partner en ik uit naar een ontspannen verblijf in dit hotel in Normandië. De locatie was perfect met de auto, maar minder handig voor wandelingen naar het centrum van Honfleur. Helaas lieten de kamers te wensen over: een muffe geur, gebrek aan ventilatie en airconditioning, en zelfs problemen met schoonmaak en tv. De reactie van het personeel op onze klachten was teleurstellend en de gelijkvloerse kamer was lawaaierig. Het ontbijt was rommelig en ongecontroleerd. We besloten om vroegtijdig te vertrekken naar een ander hotel waar gastvrijheid wel hoog in het vaandel staat. Het gebrek aan interesse van de receptie bij ons vertrek was de druppel. Voor ons geen herhaling en een boodschap aan de eigenaar: zorg dat gasten zich welkom voelen en niet vergeten worden.



© 2007-2025 ReisChecker.nl