ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Albir Playa

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Als ik de mogelijkheid had om een negatieve score te geven, zou ik dat zeker doen. Mijn recente vakantie-ervaring was absoluut geen succes! De reis stond gepland van 30 september tot 6 oktober, maar het gedoe begon al zodra we waren geland. Na een uur wachten konden we eindelijk vertrekken met een aftandse taxi die bijna uit elkaar viel. Gelukkig hoefden we na wat klagen geen exorbitante taxi-kosten van 90 euro te betalen. Eenmaal bij het hotel aangekomen, bleek het zwembad niet verwarmd te zijn en waren de bedden van matige kwaliteit. Ondanks dat we halfpension hadden geboekt, was het eten teleurstellend. Tijdens een lunch zagen we dat de keuzes beperkt waren en dat zelfs een simpel kopje thee of koffie niet beschikbaar was buiten het ontbijt. Het diner was al niet veel beter. Ik zal dit hotel zeker niet opnieuw bezoeken, het was een complete mislukking! Uiteindelijk besloten we op woensdag 5 oktober voortijdig naar huis te gaan omdat we volledig uitgeput waren. De hygiëne liet ook te wensen over, met ongestofzuigde kamers en gordijnen die aan de onderkant zwart waren uitgeslagen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Na een verblijf van twee weken in een tweepersoonskamer, kan ik niet anders dan teleurgesteld zijn over dit hotel. De eerste ochtend kwam ik terug van het halen van wat spulletjes en stond de schoonmaakster buiten bij de ingang de tegels te dweilen, en werd boos toen ik naar de draaideur liep. Het personeel wierp me vieze blikken toe en het ontbijt was ronduit verschrikkelijk. Ondanks twee pogingen in twee weken, was het gewoon niet te eten. De omelet smaakte naar karton en de rest leek alsof het er al dagen lag. Het zwembad was ook een flinke tegenvaller. Hoewel het er op de website veelbelovend uitzag, was het in werkelijkheid klein en vies, met water dat niet goed onderhouden leek te zijn voor zo'n groot hotel. De kamers zelf waren ook vies, met onze badkamer vol schimmel. Ik heb dit gemeld, maar er werd niets aan gedaan. Ik zal hier zeker niet meer terugkomen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

De accommodatie biedt een breed scala aan voorzieningen, zoals een buffet waarbij er voor iedereen, inclusief gasten met speciale dieetwensen, ruime keuze is. Een groot pluspunt is de shuttle service die gasten van en naar beneden brengt, vooral handig gezien de heuvelachtige ligging van het hotel die het lastiger maakt voor mensen met mobiliteitsproblemen. Daarnaast is er elke avond entertainment, waardoor het verblijf een echte aanrader is.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Gedurende vijf weken verbleef ik in een prachtige kamer in dit hotel. Ik was zeer te spreken over de assistentie die ik kreeg van het personeel, vooral omdat ik momenteel met krukken loop. Het enige minpuntje was dat het eten in buffetvorm was en ik niet kon helpen met dragen, maar gelukkig was er een vriendelijke dame die mij hierbij hielp. Al met al heb ik genoten van mijn verblijf in dit hotel met een heerlijke kamer!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Prachtig hotel met ruime standaardkamers die voorzien zijn van twee comfortabele zitbanken en een stoel. Daarnaast is er een apart werkgedeelte met een bureau en een ruim balkon om van het uitzicht te genieten. Voor de Spa en Wellness-faciliteiten moet apart worden betaald, maar het uitgebreide ontbijtbuffet is absoluut de moeite waard en van hoge kwaliteit.



© 2007-2025 ReisChecker.nl