ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Renaissance So Paulo

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Op 21 december belde ik om 6:50 uur om een ​​kamer te reserveren. Door een stroomstoring in de buurt kon ik geen warme douche nemen en wilde ik graag een frisse kamer. Helaas kon de receptionist mij geen kamer verkopen voor direct verblijf omdat hij zei dat "beschikbaarheid alleen via het centrale reserveringssysteem was en inchecken pas vanaf 15.00 uur mogelijk was". Aan de leidinggevenden: hier wordt omzet misgelopen door de onwil van het nachtpersoneel!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Dit hotel heeft een toplocatie, slechts een steenworp verwijderd van de Paulista Avenue. Er is een parkeerservice beschikbaar en zelfs een theater in de kelder. De receptie is uitstekend en de fitnessruimte behoort tot de beste die ik ooit in een hotel heb gezien. Er is zelfs een zwembad! Het lobbygedeelte heeft een bar en een Japans restaurant. Het restaurant biedt een uitstekend ontbijt. De kamer is voorzien van alle nodige voorzieningen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Bij het Renaissance São Paulo Hotel heb ik een onvergetelijke ervaring gehad dankzij hun uitmuntende service. Ze gaven me meteen een warm welkom en zorgden goed voor me tijdens mijn verblijf. Wat me vooral opviel was de indrukwekkende fitnessruimte van het hotel, die echt topklasse was. De ligging van het hotel is ook perfect, op een steenworp afstand van de bruisende Paulista Avenue met tal van winkels en eetgelegenheden. Hoewel ik helaas geen tijd had voor de spa of het zwembad, kan ik met zekerheid zeggen dat mijn hele ervaring bij het Renaissance São Paulo Hotel fantastisch was. Ik raad het ten zeerste aan voor een luxe verblijf.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Al lange tijd droomde ik ervan om te verblijven in het Renaissance hotel in São Paulo, en deze keer is het gelukt. Vanaf het moment van aankomst tot aan het einde van mijn verblijf was de service van topklasse, beginnend bij de receptie. De medewerkers waren uiterst bekwaam en goed getraind om aan alle behoeften van de gasten te voldoen, 24 uur per dag. De kamer werd continu schoongehouden, evenals de keuken. Het ontbijt was fantastisch en gevarieerd, vooral voor de hotelstandaard in São Paulo, we vonden het geweldig. De enige kanttekening is dat de kamers kleiner waren dan ik had verwacht, maar voor twee personen was het prima. De badkamer was ruim en comfortabel, met luxe vloer- en wandafwerking, evenals zachte en warme handdoeken en beddengoed. Er stond een Nespresso-apparaat op de kamer met een doos vol capsules, wegwerpbare bekertjes, koffiecrème, verschillende soorten thee, enzovoort. De ligging van het hotel behoeft geen uitleg, een van de beste in het centrum van São Paulo, op slechts een steenworp afstand van de Avenida Paulista. Kortom, we voelden ons thuis en werden uiterst hartelijk ontvangen. Het was een verkwikkende week vol geweldige ervaringen in het hotel. Ik durf zelfs te zeggen dat het Renaissance hotel het niveau van diverse 5-sterrenhotels in Brazilië en daarbuiten overtreft. Het hotelpersoneel verdient alle lof. Ik heb enorm genoten van deze ervaring en hoop op een dag terug te kunnen keren voor een verblijf.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

De dienstverlening van receptioniste Bruna was buitengewoon goed. De faciliteiten zijn fantastisch. Alleen het plafond in de lobby en de grote zaal hebben wat aandacht nodig. Voor een hotel van topklasse met eersteklas service is het jammer om kleine gipsvlekken te zien. Desondanks heeft dit geen invloed op mijn algemene waardering voor de uitmuntende service.



© 2007-2025 ReisChecker.nl