ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Bedford Liege

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Dit hotel heeft bij ons een zeer slechte indruk achtergelaten. Ten eerste was het parkeren een uitdaging, vooral voor grotere auto's op de smalle en lastig te bereiken spiraalvormige oprit naar de bovenste verdiepingen. Het inchecken verliep traag, ondanks het kleine aantal mensen in de rij in vergelijking met het aantal medewerkers bij de receptie. De kwaliteit van de kamer liet veel te wensen over, met gebrek aan toiletartikelen en een muffe schimmelgeur in de badkamer. Geluidsisolatie was slecht en de aircosystemen produceerden veel lawaai, zelfs met gesloten ramen. De kamer was benauwd en de thermostaat werkte niet naar behoren. Bovendien was het gebrek aan warm water in de avond een grote teleurstelling, vooral omdat het probleem niet binnen de beloofde tijd werd opgelost.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Het hotel bevindt zich op een uitstekende locatie, midden in het bruisende centrum van Brussel. Parkeren was een fluitje van een cent dankzij de nabijgelegen parkeergarage, waar je tegen een speciaal tarief kunt betalen dat geregeld wordt door het hotel. Direct vanuit de parkeergarage loop je het hotel binnen, wat erg handig is. De lobby van het hotel is stijlvol en uitnodigend. De kamer was ruim en comfortabel, met een goed regelbare airconditioning voor de verwarming. Er stonden twee comfortabele stoelen met een bijpassend tafeltje en er was koffie beschikbaar op de kamer. De badkamer was schoon en netjes, uitgerust met een ligbad. Op slechts enkele minuten lopen bevinden zich het bruisende centrum en het winkelgebied van Brussel. Kortom, het was een uitstekend verblijf.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Onlangs brachten mijn vriendinnen en ik een weekend door in Brussel. Het hotel had een prachtige lobby en was perfect gelegen. Helaas liet de kamer te wensen over. Onze kamer had een tweepersoonsbed en een uitklapbaar bed dat uit een kast kwam. Jammer genoeg was het bed zo versleten dat het kraakte zodra je erop ging liggen. We meldden dit bij de receptie en er kwam iemand langs om het te repareren. Deze medewerker probeerde de latten in het bed terug te duwen en beloofde de volgende dag langs te komen. Maar het was overduidelijk dat de latten beschadigd waren, omdat ze krom waren en begonnen te breken. Het was echt teleurstellend dat er geen alternatieve kamer werd aangeboden, aangezien we zo natuurlijk niet goed konden slapen. Daarnaast was de watertemperatuur in de douche onvoorspelbaar: hetzij extreem heet, hetzij ijskoud. Al met al was onze ervaring teleurstellend en zou ik dit hotel niet aanraden.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Tijdens een bijeenkomst in dit hotel genoten we van een uitgebreide lunch, een middagsnack en een afsluitend drankje. Hoewel de drankjes en hapjes goed gekoeld waren, waren de desserts en hapjes net iets té koud naar mijn smaak. De eclairs, taartjes en andere lekkernijen waren zo koud dat zelfs de lepel er moeite mee had om er doorheen te komen. De fruitsalade liet ook te wensen over; de stukjes fruit leken niet helemaal vers en waren ongelijk gesneden. Voor een hotel met wat gedateerde decoraties en een interieur dat toe is aan vernieuwing, zou het winnen van de harten van gasten op andere manieren moeten gebeuren. Het serveren van gerechten die lekker zijn en van goede kwaliteit, bijvoorbeeld. De bediening was weliswaar vriendelijk en efficiënt, maar dat is niet genoeg om je als bedrijf te onderscheiden.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

De prijs-kwaliteitverhouding van dit hotel verraste me positief. Voor de prijs van 66 euro had ik minder verwacht, maar het bleek een aangename verrassing te zijn. Het hotel zelf ziet er verzorgd uit en mijn kamer was ruim en schoon. Wel waren sommige details wat verouderd, zoals de antieke telefoon en de douchekop die aan vervanging toe was. Het personeel was vriendelijk, maar de service kon wat sneller. Bij aankomst bleek er een probleem te zijn met mijn toegangspas, wat uiteindelijk wel werd opgelost, maar zonder excuses van de medewerker. Dit vond ik enigszins vreemd. Het ontbijt, tegen een prijs van 12 euro, was acceptabel. Hoewel niet van topkwaliteit, was het eten prima en werden de tafels snel opgeruimd door het attente personeel. De locatie van het hotel is uitstekend en het feit dat je tot 12 uur kunt uitchecken, is een groot pluspunt. Al met al is het geen luxe ervaring, maar voor de prijs die je betaalt, is het zeker de moeite waard.



© 2007-2025 ReisChecker.nl