ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Holiday Inn Brussels Schuman

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Hoewel het hotel over het algemeen redelijk was, waren er enkele opmerkelijke punten die verbeterd kunnen worden. Bij aankomst was er geen mogelijkheid om een parkeerplaats te reserveren, en de garage bleek vol te zijn omdat deze al gereserveerd was. Het advies om voor de deur te parkeren leidde uiteindelijk tot verbazing, aangezien het parkeren daar beperkt was tot slechts 4,5 uur in plaats van de beloofde gratis optie op zondag. Toen dit werd aangekaart bij de manager, was er weinig bereidheid om te helpen bij het vinden van een oplossing. Daarnaast was de kamer niet op tijd klaar voor inchecken, met weinig inspanning van het personeel om het ongemak te verlichten. De kamer zelf was ook niet helemaal schoon, met stof op de vloer. Problemen zoals knipperende lampen op de gang en een airconditioning met een onvervangbaar filter zorgden voor verdere ongemakken. Dit leidde ertoe dat we de airco uit voorzorg niet hebben gebruikt om te voorkomen dat viezigheid de kamer in werd geblazen. Gelukkig waren de bedden wel comfortabel.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Bij aankomst in het hotel werden we helaas geconfronteerd met onvriendelijke behandeling door het personeel, en dit zorgde voor een slechte start van ons verblijf. Ondanks dat we via Booking.com hadden geboekt, kregen we een zeer minimale kamer toegewezen. Naast de beperkte ruimte was het echter vooral verontrustend dat het beddengoed en het kussen bloedvlekken vertoonden. Ondanks onze klacht ging het hotel op zoek naar nieuw beddengoed, maar kon geen passende lakens vinden, waardoor we uiteindelijk een te klein laken kregen dat we zelf moesten opmaken. Ondanks meerdere pogingen om contact op te nemen via de Holiday Inn-website en de toegezonden enquête om een klacht in te dienen, hebben we tot op heden geen reactie ontvangen. Daarom voel ik me genoodzaakt om onze ervaringen hier te delen in de hoop dat het hotel of een vertegenwoordiger van de IHG-groep alsnog de moeite neemt om te reageren op onze klacht.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

De hotelkamer was keurig en het bed was comfortabel, maar de doucheruimte liet te wensen over met zijn onregelmatige watertemperatuur en zachte waterstraal. Bovendien was de ruimte erg krap. Gelukkig functioneerde de airconditioning in de kamer goed. De vriendelijke en behulpzame man bij de receptie verdient zeker een compliment. Het ontbijt was heerlijk en uitgebreid, en we hebben er echt van genoten. De locatie van het hotel is ook goed. We moesten wel even manoeuvreren om de auto in de garage te parkeren voor 15 euro per dag, aangezien er maar een paar parkeerplekken beschikbaar zijn. Ik ben er niet zeker van wat er gebeurt als het vol is. Gelukkig is de metro dichtbij, maar wij liepen liever naar de stad.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

De kamer en het bed waren comfortabel en voldoende ruim. Helaas viel de kwaliteit van het avondeten tegen, met beperkte keuzes en matige smaken. Bij aankomst wilden we graag dineren, maar de opties waren beperkt tot 2 pastagerechten en 2 pizza's. We kozen voor de ham pizza, maar deze was teleurstellend en miste smaak. Gelukkig was de wijn wel goed.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

De kamer is comfortabel en ruim genoeg. Het is mogelijk om voor 15 euro te parkeren onder het hotel, maar er zijn slechts 6 plekken beschikbaar. Parkeren aan de straat voor het hotel is ook een optie, maar dat kostte mij tussen 12.30 en 16.15 uur wel 23 euro.

Melden


Reisperiode: oktober 2013

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging3
  • Service5
  • Kindvriendelijkheid4
  • Verzorging6
  • Voorzieningen5

Voor een Holiday Inn niet heel bijzonder. Ver van het centrum (wel goed bereikbaar met de metro). Duur ontbijt en ook parkeren in hun parkeergarage kost geld.

Melden


© 2007-2025 ReisChecker.nl