ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Corinthia Antwerp

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Naar mijn mening is dit het meest luxueuze hotel in Brussel. Eindelijk is er weer een vijfsterrenhotel van topkwaliteit in België. Alles is perfect: van de prachtige kamers en uitstekende service tot de sfeervolle ambiance. Een absolute aanrader!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Bij aankomst in dit luxe 5-sterrenhotel merk je meteen dat het nog nieuw is. Helaas lijkt het erop dat het personeel nog niet helemaal is ingewerkt en de training in gastvrijheid nog moet volgen. De ervaring in de hotelbar, waar alleen Frans werd gesproken, was ronduit teleurstellend. Het was echt een domper op de verwachtingen!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

De kamers stralen een uitzonderlijke stijl en verfijning uit, met een inrichting die moeiteloos klasse uitademt. Een welverdiende lofzang voor de talentvolle interieurontwerpers!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Onlangs heb ik een boeking gemaakt om aanstaande vrijdag 07/03 te verblijven in het Hotel en te genieten van een lunch bij Le Petit Bon Bon. Ik heb besloten om te verblijven in de superior kamer en te genieten van de luxe van Brussel, inclusief toegang tot de spa en fitnessfaciliteiten. Echter, kort na mijn boeking kreeg ik te horen dat de spa niet beschikbaar zou zijn. Daarnaast merkte ik dat er per ongeluk twee keer het bedrag voor de kamer van mijn Amex-rekening is afgeschreven. Ik heb geprobeerd om dit aan te kaarten via de ontvangstbevestiging door te antwoorden, maar kreeg geen reactie. Vervolgens heb ik het directe e-mailadres van het hotel opgezocht en een bericht doorgestuurd, maar ook hierop bleef reactie uit. Ik ben nu benieuwd naar hoe het hotel zal reageren wanneer ik incheck en welke excuses zij zullen bieden. Voor mij is dit een teleurstellende start voor een vijfsterrenhotel.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Bij het reserveren van een kamer had ik duidelijk aangegeven dat ik een lactosevrij ontbijt wilde. Bij het inchecken heb ik hier ook nog eens specifiek om gevraagd. Tot mijn teleurstelling was er de volgende ochtend bij het ontbijt niets lactosevrij beschikbaar, behalve melk. Ondanks dit werd mij de volledige prijs in rekening gebracht. Deze ervaring verdient zeker geen vijf sterren en is zeker geen aanrader voor mensen met allergieën. Een gemiste kans. - Greet Vandersmissen

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Als langdurige buurman van dit prachtige gebouw, voel ik me vereerd om te zien dat Corinthia heeft geïnvesteerd in dit historische project. De renovaties verlopen vlot en met veel respect voor het gebouw. De keuze voor de heer Leenders als algemeen directeur is naar mijn mening de perfecte match. Ik kan niet wachten om het eindresultaat te bewonderen en ben ervan overtuigd dat dit project een groot succes zal worden! Met vriendelijke groet, Martin Belgador

Melden


© 2007-2025 ReisChecker.nl