ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Castelfidardo

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

De telefoniste die ik aan de lijn kreeg was helaas verre van beleefd. Haar toon was ongeïnspireerd en nors, en ze reageerde met een snuifje. Toen ik opmerkte dat er verschillen waren tussen de online beschikbaarheid en wat zij zei, noemde ze me meteen arrogant en viel ze me aan. Als iemand niet graag met klanten omgaat, is het misschien verstandig om een andere baan te zoeken waar dat niet nodig is.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Het personeel en de eigenaar van de accommodatie waren ontzettend gastvrij en vriendelijk. De prijs-kwaliteitverhouding was absoluut in orde. Hoewel de douche slechts één deur had, zorgde dit voor een klein beetje water op de badkamervloer. Het restaurant Barbablu was een ware traktatie en gasten van het CastelFidardo Hotel kregen zelfs 50% korting op hun maaltijden. Het Italiaanse ontbijt bestond uit heerlijke croissants, sap en koffie. Misschien zou het een goed idee zijn om nog een ontbijtoptie aan te bieden voor gasten die liever niet zoet ontbijten.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Een uitstekend adres voor een voordelig en aangenaam verblijf in Rome. De gastheren reageerden snel en stonden ons toe om al om 05.00 uur in te checken, met duidelijke instructies via WhatsApp. Dit voorkwam dat we midden in de nacht op straat hoefden te wachten en we konden meteen onze kamer betrekken. De kamer was voorzien van fris, wit beddengoed en werd zelfs op de tweede dag schoongemaakt, hoewel volgens de regels dit eens in de drie dagen gebeurt. De locatie was ideaal, dichtbij het luchthavenstation, metrostations en bushaltes. 's Avonds maakten we een korte busexcursie naar Piazza Navona, liepen langs het Pantheon naar de Trevifontein en keerden terug via dezelfde route. Onze kamer keek uit op de rustige straat Via Castelfidardo en had zonwering aan de buitenkant en verduisteringsluiken aan de binnenkant. Er was verwarming en warm water beschikbaar. Enkele puntjes van kritiek waren het ontbreken van een slot op de badkamerdeur en het ontbreken van een halve deur in de douchecabine. We kregen een gratis Italiaans ontbijt aangeboden in restaurant La Fraschetta di Barbablù, dat ook eigendom is van de hoteleigenaren. Daarnaast kregen we korting op hoofdgerechten. Een hoogtepunt was de pasta met kaas geserveerd in een kaaswiel, wat op een zeer originele manier werd gepresenteerd. Het restaurant had een gezellige sfeer en de eigenaar was uiterst vriendelijk, waardoor het altijd druk bezocht werd.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Wat een teleurstelling was ons verblijf in dit hotel! Vanaf het moment dat we binnenkwamen, werden we geconfronteerd met onbeschofte behandeling. De medewerker bij de receptie had een houding die allesbehalve gastvrij was, met onbeschofte reacties en een gebrek aan servicegerichtheid dat de hele ervaring verpestte. De kamer waar we verbleven was allesbehalve prettig: vies en slecht onderhouden, wat zeker niet bijdroeg aan een aangenaam verblijf. Het gebrek aan ontvangst maakte de zaken alleen maar erger. Deze plek is absoluut geen aanrader en wij zullen hier niet meer terugkeren.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Mijn ervaring bij dit hotel was niet bepaald positief. De kamer was te klein voor twee personen en miste een gezellige uitstraling. Het bed kraakte bij elke beweging en het beddengoed was van zeer lage kwaliteit. Om het nog erger te maken, zat er zelfs een gat in het gordijn. Gelukkig was de schoonmaakster vriendelijk en deed ze haar best om de oude uitstraling van het pand te compenseren. Al met al was dit niet mijn favoriete plek om te verblijven.



© 2007-2025 ReisChecker.nl