ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Campomar

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Ik verbleef hier buiten het drukke seizoen en genoot van een heerlijke overnachting en ontbijt op slechts een korte rit van Alicante vliegveld. De prijs-kwaliteitverhouding was uitstekend en het personeel was ontzettend vriendelijk. Het enige minpuntje was dat er helaas geen kroegen en restaurants op loopafstand waren.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Dit hotel lijkt vooral populair te zijn onder een meer volwassen publiek, met gasten van 75 jaar en ouder tijdens ons verblijf. Helaas waren de kamers erg gehorig, of de buren waren selectief doof gezien het volume van hun tv geluid dat duidelijk te horen was. Een late check-out kostte ons een extra €25, en om in het hotel te pinnen betaalden we ook nog eens €2,90 extra.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Het personeel is erg onvriendelijk en lijkt niet geïnteresseerd in het begroeten van gasten of het beantwoorden van vragen - alsof ze er gewoon geen zin in hebben. Het hotel is erg afgelegen, zonder veel in de omgeving te doen. De kamers zijn verouderd en niet goed geïsoleerd, waardoor je de geluiden van de buren hoort en mensen die op de gang lopen. Het ontbijt is elke dag hetzelfde en voornamelijk gericht op oudere gasten. Het zwembad vereist het verplicht dragen van een badmuts die je moet kopen, wat een ongemak kan zijn. Al met al, dit hotel is geen aanrader.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Dit hotel lijkt voornamelijk geschikt voor oudere gasten, dus niet echt de place to be voor jongvolwassenen. Omgeving biedt weinig vertier, dus een auto is geen overbodige luxe. Het binnenzwembad vereist een badmuts, wat niet voor iedereen prettig is. Het eten is nogal eentonig en vooral beperkt tot goedkopere opties zoals varkensvlees en simpele visgerechten, terwijl rundvlees zeldzaam is. Bovendien kan het voorkomen dat het eten niet altijd warm is en tegen het einde van de maaltijd niet langer wordt aangevuld. Het diner wordt pas om 20.00 uur geserveerd, wat laat kan zijn voor sommigen. De communicatie in het Engels laat te wensen over, wat internationale gasten mogelijk hinder kan bezorgen. De kamers zijn netjes en mooi, maar de geluidsisolatie is belabberd. Je hoort werkelijk alles van de buren alsof ze bij je binnen staan. De service is in het algemeen teleurstellend. Er werden ons 's avonds geen snacks toegestaan om mee te nemen voor de volgende ochtend vanwege onze vroege vlucht. Zelfs het aanvragen van een ontbijtpakketje 10 minuten na de deadline van 20.00 uur was niet mogelijk. Het feit dat het slechts om één broodje en een appel ging, maakte geen verschil. Het is jammer dat hier zo star aan werd vastgehouden.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Bij aankomst leek het hotel er stijlvol en professioneel uit te zien. Het viel echter snel op dat de communicatie in het Engels wat moeizaam verliep en dat er extra hulp nodig was voor de check-in. De kamers en het buitenzwembad waren aangenaam, maar het binnenzwembad leek wel bijna te perfect om waar te zijn – een beetje overdreven, eigenlijk best grappig. Opmerkelijk was de verplichting tot het dragen van een zwemmuts. Het restaurant presteerde wisselvallig, maar bij de wok was er tenminste een rustige sfeer om van het eten te genieten. Pluspunten: De cocktails waren krachtig. Nadelen: Het hotel leek vooral bezocht te worden door ouderen en lag behoorlijk afgelegen. Het personeel had moeite met Engels (de manager sprak zelfs helemaal geen Engels), en om het af te maken, als je ontbijt bij je verblijf inbegrepen zit maar je vroeg moet vertrekken, mag je zelfs geen ontbijt meenemen voor onderweg. Terwijl dat wel mag om 8 uur 's ochtends? Ik zou dit hotel niet aanraden voor gezinnen en mensen jonger dan 60. Ben je ouder dan 60? Dan is dit misschien wel een stap vooruit vanuit het bejaardentehuis :)

Melden


© 2007-2025 ReisChecker.nl