ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Santa Marina Deluxe

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Ik ben al eens eerder in dit hotel geweest en ik ben nog steeds onder de indruk van de serene sfeer die hier heerst. Het ontbijt liet wat te wensen over, maar over het algemeen heb ik geen klachten. Een speciale vermelding voor Hüseyin en Yiğit, die in het restaurant opvielen door hun beleefde en respectvolle houding. Ik wil hen bedanken voor de goede service die ze boden.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Dit hotel in Antalya biedt een oase van rust en gastvrijheid, met attente medewerkers, een serene sfeer en een uitmuntende service. Het was zo fijn dat ze een kinderbedje voor onze baby regelden en het kinderzwembad en het iets minder diepe volwassenenbad waren perfect. De mogelijkheid om vanuit de lobby excursies te regelen was erg handig en hun snelle oplossing van eventuele problemen was een pluspunt. We hadden maar liefst acht dagen geboekt, maar als het kon, waren we nog veel langer gebleven. De prijzen waren ook heel redelijk en we zijn vooral dankbaar voor de uitstekende service van Hüseyin. Als alles goed gaat, komen we absoluut volgend jaar terug.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Wat een geweldige accommodatie! De kamers zijn brandschoon en hebben allemaal een eigen balkon, en worden dagelijks schoongemaakt. Bovendien is er de mogelijkheid om geld te wisselen. Het ontbijt is verrukkelijk, al moet je wel van olijven houden, aangezien ze de helft van het menu lijken te vullen!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Beste eigenaar van het hotel, Wij willen u van harte bedanken voor de warme ontvangst en gastvrijheid die wij bij u mochten ervaren. Vanaf het moment dat we bij de receptie aankwamen, voelden we ons meteen thuis. Het verblijf in uw hotel was een waar genoegen. De toewijding van uw medewerkers zorgt ervoor dat de kamers altijd schoon en comfortabel zijn. Een speciale dank gaat uit naar het restaurantpersoneel, die altijd met een vriendelijke glimlach en professionele houding voor ons klaarstonden. We waarderen hun inzet en genoten van het heerlijke en gevarieerde eten. Ook willen wij de drie jonge obers bedanken voor hun snelle service en efficiëntie tijdens ons verblijf. Wij geloven dat uw goede daden niet onopgemerkt blijven, en dat zij worden gezien door de liefdevolle Allah die zal zorgen voor beloningen voor uw vriendelijkheid. Zoals vermeld staat in de Heilige Schrift: "Een vrijgevig man zal voorspoedig zijn, en wie te drinken geeft, zal zelf gedrenkt worden" (Spreuken 11:25). Onze oprechte dank gaat ook uit naar u, als hoteleigenaar, voor het organiseren van onze vakantie, de recente renovaties en het zorgvuldig geselecteerde personeel. Met vriendelijke groeten, Vakantiegangers uit Tsjeljabinsk.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

De hygiëne laat te wensen over. Een koelkast die stinkt en kapot is, muren die beschimmeld zijn, een badkamerdeur die niet goed sluit, doorweekte kussens. Bovendien laat de airconditioning te wensen over en koelt deze pas 's ochtends, en het ontbijt is zeer teleurstellend.

Melden


Reisperiode: juli 2019

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging3
  • Service3
  • Kindvriendelijkheid4
  • Verzorging2
  • Voorzieningen5

Het was een vrij primitieve hotelkamer, dit kwam onder andere door het dunne matras en de simpele gordijnen. Ik was er 2 dagen en gelukkig waren het ook maar twee dagen.

Melden


Reisperiode: november 2011

  • Ligging6
  • Service4
  • Verzorging3
  • Voorzieningen3

Hotel werd voor 1 nacht bezocht als onderdeel van een rondreis. Kamers waren erg simpel en er was veel kapot waaronder de WC bril en de fohn. Het buffet was erg slecht, zowel bij het diner als het ontbijt. Drie sterren is er zeker 1 te veel. Prettig om hier weer te vertrekken.

Melden


© 2007-2025 ReisChecker.nl