ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Holiday Inn Paris Charles De Gaulle

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

De hotelkamer was redelijk praktisch ingericht, maar het ontbrak aan de luxe van roomservice. Als je iets nodig had, zoals een tandenborstel of extra kussens, moest je naar de receptie gaan om dat te regelen. Gelukkig was er een uitgebreide keuze aan buffetten beschikbaar voor het ontbijt en de lunch.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Dit luchthavenhotel biedt een handige locatie met een ruime, beveiligde parkeergelegenheid en een modern design. Hoewel het personeel over het algemeen vriendelijk is, merkte de reviewer op dat ze in de gangen niet altijd even hartelijk reageerden. Helaas was er bij aankomst in de avond geen diner meer beschikbaar, maar gelukkig was er een uitgebreid ontbijtaanbod voor de volgende ochtend. De badkamer was echter niet voorzien van toiletartikelen, en hoewel er een fles water was om bij te vullen, was deze niet direct beschikbaar voor vermoeide reizigers die laat aankwamen. Met een prijs van € 271 per nacht, verdient dit hotel vanwege de locatie en de prijs-kwaliteitverhouding 4 sterren, ondanks dat andere hotels mogelijk dezelfde service bieden voor minder geld.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Na het missen van mijn aansluitende vlucht verbleef ik een nacht in dit onlangs geopende hotel. De ruime kamers zijn prachtig en de moderne badkamer was een hoogtepunt. Helaas kon ik niet genieten van de diensten of maaltijden vanwege mijn late aankomst en vroege vertrek. Voor mijn taxirit naar het vliegveld moest ik 25 euro betalen, terwijl Uber een voordeliger optie zou zijn geweest. Tijdens de rustige uren duurt het ongeveer 15 minuten om van het hotel naar Terminal 2 te rijden.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

De kamer was prachtig, met comfortabele bedden en een schone badkamer voorzien van heerlijk ruikende zeep. Ondanks de hitte buiten (+30 graden) werkte de airconditioning perfect en hebben we geen last gehad van geluid van het nabijgelegen vliegveld. Er waren echter wat minpunten. Bij aankomst werd er telefonisch beloofd dat er een kamer gereed zou zijn vanwege ziekte, maar bij aankomst moesten we alsnog een uur wachten. Het personeel in het hotel leek niet erg klantvriendelijk en was vooral bezig met onderling praten en zag er niet allemaal even verzorgd uit. Het motto 'de klant is koning' werd hier duidelijk niet nageleefd. Daarnaast waren het restaurant en de bar behoorlijk aan de prijzige kant. Zo betaalden we maar liefst 6,50 euro voor een kop koffie en een beker heet water! Deze werden zelfs in papieren bekers geserveerd, zelfs als je deze in de lobby naast de bar opdronk. We verbleven in het hotel voor een concert en bij terugkomst laat in de avond (02:00 uur) werd er niet gecontroleerd wie er binnenkwam. Het aanwezige personeel leek vooral veel plezier met elkaar te hebben. Bij het uitchecken was er ook totaal geen contact. We gaven onze sleutel af en konden zonder een woord te wisselen vertrekken.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

De dienstverlening liet nogal te wensen over, maar overige aspecten waren prima in orde.



© 2007-2025 ReisChecker.nl