ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Columbus Sea

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Voor een kort verblijf voorafgaand aan onze reis naar Corsica verbleven we één nacht in dit hotel. De staat van het hotel liet echter te wensen over, met buiten werklieden die er verbleven. Het ontbijt had een sfeer die me deed denken aan een onbekend Oost-Europees land, met lange wachtrijen voor eten. Hierdoor moesten we snel vertrekken om op tijd bij de boot te zijn. Voor onze terugreis hebben we direct een ander hotel geboekt om te overnachten.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Dit hotel laat echt te wensen over. De service was belabberd en we werden twee keer naar de verkeerde kamer gestuurd. Normaal gesproken zou ik dit hotel echt vermijden, maar de enige reden dat ik er verbleef was vanwege de nabijheid van de haven. En alsof dat nog niet genoeg was, vond ik het belachelijk dat ik 152 euro betaalde voor een kamer met één ster.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Dit hotel lijkt meer op een overnachtingsplek voor havenarbeiders, met beperkte keuzes in het restaurant en simpele ontbijtopties. De kamers zijn gedateerd en tonen tekenen van slijtage, inclusief de douche die niet goed werkt. Hygiëne laat ook te wensen over. De liftcapaciteit is ontoereikend, waardoor lange wachttijden ontstaan, vooral omdat ook het schoonmaakpersoneel dezelfde lift gebruikt. De ooit toegekende 4-sterren lijken nu niet meer gerechtvaardigd. Het is wellicht verstandig om elders te kijken voor een verblijf.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Dit hotel verdient absoluut geen sterren, laat staan vier. Het is smerig en verouderd, met meubels die rechtstreeks uit de jaren '70 lijken te komen. De TV was een grap en de lampen zaten vol waterschade. De matrassen waren te klein voor het bedframe en het ontbijt liet veel te wensen over. Het leek alsof het hotel alleen maar bezocht werd door bouwvakkers. En dit alles voor een belachelijke prijs van 143 euro. Wat een schande.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Dit hotel is een dikke vette flop! Een absolute ramp, om eerlijk te zijn. Ik heb er geen intentie om ooit nog terug te keren. Het eten lijkt regelrecht uit een pak te komen en wordt geserveerd op kartonnen borden met houten bestek. En maak je klaar, want bedwantsen zijn je nieuwe kamergenoten in de afgrijselijke slaapkamers. Alsof dat nog niet genoeg ellende is, zijn de bovenste twee verdiepingen levensgevaarlijk en smerig. Bespaar je geld en ontwijk deze troosteloze gevangenis van een hotel. Zoek alsjeblieft naar een andere plek om te verblijven! (P.S. Blijf lekker weg van die hamburgers)

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging7
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid7

Dit hotel is zeker geen luxe 4-sterrenaccommodatie, eerder een bescheiden 2-sterrenverblijf. Hoewel het netjes en comfortabel is, valt de omgeving tegen met een klein winkelcentrum met weinig winkels. De geschiedenis van het hotel als een prachtige locatie is nog zichtbaar, maar de kamers tonen slijtage en beschadigde meubels, waardoor het geen 4-sterrenindruk achterlaat. Het restaurant is ook een teleurstelling, met beperkte openingstijden en matige maaltijden die niet aan de verwachtingen voldoen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging8
  • Service8

Het hotel bevindt zich aan de terminalhaven aan de buitenkant van de stad, waardoor het gemakkelijk bereikbaar is via de metrolijn voor een snelle rit naar het stadscentrum. Het enige nadeel is dat de metro maar tot 21:00 uur rijdt. Helaas zijn zowel de kamers als het hotel niet bepaald modern en ogen ze wat verouderd. De kamers zijn bovendien aan de kleine kant. Het personeel is niet erg hartelijk en het ontbijtbuffet laat ook te wensen over.

Melden


© 2007-2025 ReisChecker.nl