ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Riverside

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

De locatie van deze accommodatie was geweldig, met de nabijheid van restaurants, cafés en het zwembad in Southbank. Hoewel het personeel vriendelijk was, liet de staat van de plek te wensen over en kon wel een opfrisbeurt gebruiken. Er zat zeker potentie in. Onze kamer was prima, maar er waren wat oneffenheden, zoals het hoogteverschil tussen de kamer en de badkamer, wat resulteerde in meerdere keren mijn teen stoten bij nachtelijke toiletbezoeken. Helaas bevonden we ons naast de vuilnisbak, wat resulteerde in een onaangename geur en geluiden van mensen die afval weggooien. Bovendien arriveerde de vuilniswagen om vier uur 's ochtends, wat onze kleintje wakker maakte. Het eten liet ook te wensen over. Met een renovatie, training voor het personeel en een vernieuwd menu, zou deze plek kunnen uitgroeien tot een geweldig boetiekhotel.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Dit motel is behoorlijk groot, met vriendelijk en professioneel personeel. Echter, de kamers hebben een verouderde uitstraling met goedkope decoratie en harde bedden. Het lawaai van de snelweg maakte het moeilijk om goed te kunnen slapen, en een onderhoudsmedewerker op het privebalkon speelde vroeg in de ochtend muziek zonder enige aankondiging, wat erg storend was. Dit is echt geen 4-sterrenaccommodatie!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Mijn ervaring was ronduit slecht; ik had dit hotel geboekt voor de zakelijke reis van mijn werknemer via een externe boekingsplatform. Op de dag van vertrek vergat mijn werknemer vanwege een noodsituatie de receptie op de hoogte te stellen en liet per ongeluk zijn bagage in de kamer achter zonder uit te checken. Vanwege zijn beperking kon hij niet meerdere dingen tegelijk aan in een urgente situatie. Om 13:30 uur merkte hij op dat het hotel $170 in rekening had gebracht zonder enige poging om hem vooraf te contacteren ter bevestiging. Hij keerde onmiddellijk terug naar het hotel en legde de situatie uit aan het personeel om 14:00 uur, in de hoop dat het hotel rekening zou houden met zijn situatie en een gedeeltelijke terugbetaling zou doen of vouchers zou verstrekken. Op dat moment vertelde het hotelpersoneel hem dat ze het probleem moesten melden aan het hogere management. Echter, na enkele dagen hadden we nog steeds geen reactie van het hotel ontvangen. We namen vervolgens contact op met het boekingsplatform van de derde partij in de hoop dat zij namens ons met het hotel konden communiceren om een gedeeltelijke terugbetaling te regelen of ons wat vouchers aan te bieden, aangezien mijn werknemer speciaal is en hij in een noodsituatie verkeerde, en slechts een paar uur te laat had uitgecheckt. Het hotel vertelde echter aan het platform dat mijn werknemer tussen 16:00 en 17:00 uur had uitgecheckt en dat ze de kamer niet opnieuw konden verkopen aan een andere gast. Dit was echter onmogelijk, aangezien de vlucht van mijn werknemer om 16:50 uur vertrok en hij er zeker van was dat hij om 14:00 uur was teruggekeerd om uit te checken. We stelden voor dat het hotel hun beveiligingsbeelden zou bekijken, maar ze weigerden dit, onder verwijzing naar privacykwesties. We begrepen dat er ook verantwoordelijkheid lag aan onze kant, dus we zeiden dat het prima was om ons geld te innen, maar we vroegen hen om bewijs dat de kamer die avond niet opnieuw was verhuurd, maar ook dit weigerden ze. Ik ben zo ontstemd over dit hotel omdat ze gelogen hebben over een situatie met een persoon met een beperking, wat zeer ongepast is. Daarnaast is hun weigering om enig relevant bewijs te leveren onaanvaardbaar. Maar als gast kunnen we niets doen, omdat al het bewijs van de kant van het hotel komt. Ik raad iedereen die overweegt om in dit hotel te verblijven aan om grondig onderzoek te doen voorafgaand aan hun verblijf. Wees voorzichtig bij het ondertekenen van documenten of verstrekken van creditcardgegevens om een onaangename ervaring te voorkomen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Het personeel bij de receptie was erg professioneel en vriendelijk. Het zwembad was meer een plonsbad, maar wel goed onderhouden. Onze kamer was voor 4 personen met een tweepersoonsbed en een slaapbank. Helaas was het tweepersoonsbed stevig maar nog redelijk comfortabel, terwijl de slaapbank verschrikkelijk was met een binnenveringsmatras dat elke veer voelbaar maakte. De kinderen kregen slechts 2 lakens voor hun bovenste bed, zonder dekens, en er waren geen reserve dekens in de kamer. Gelukkig was er wel een wasmachine en droger beschikbaar, maar de magnetron leek nooit schoongemaakt te zijn. De kamer was over het algemeen schoon maar ook wat versleten, met gaten in de muren en een bad dat eruitzag alsof het met een staalborstel was schoongemaakt. De locatie was direct aan een drukke weg, alhoewel de dubbele beglazing het meeste geluid tegenhield, was het nog steeds storend als je niet gewend bent aan het geluid van het verkeer 's nachts. Gelukkig hadden zowel de slaapkamer als de woonkamer airconditioning en grote tv's, dus dat was een pluspunt.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Het douchescherm in de badkamer had wat gebreken en het tapijt op een plek was wat los, wat voor een hobbelige reis zorgde. De televisie weigerde dienst en de telefoonaansluiting hing los aan de muur. Na enig aandringen werd ik overgeplaatst naar een andere kamer, maar ook daar waren er problemen met de TV en viel het internet regelmatig uit. De kookplaat miste knoppen en er waren geen duidelijke instructies voor het gebruik van het touchpad.



© 2007-2025 ReisChecker.nl