ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Champagne Garden

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Dit hotel laat veel te wensen over. De kamers zijn onaangenaam klein en vies. Ik trof een verouderde 14-inch beeldbuis-tv aan die amper werkte. Het gebrek aan stopcontacten zorgde voor problemen in de kamer, met slechts één beschikbaar voor alle apparaten. De douchekop was zelfs stuk. Het ontbijt was teleurstellend met weinig keuze en hoeveelheid. Hoewel het hotel wordt geadverteerd als een 4-sterrenaccommodatie, lijkt het meer op een magere 2-sterrenervaring. Kortom, mijn advies: sla dit hotel over.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

De auteur van deze recensie was duidelijk niet tevreden met hun ervaring in dit 'hotel'. Ze waren geschokt door de gebrekkige hygiëne in de kamer, met een vuile badkamer en zelfs uitwerpselen op het toilet. De algehele staat van de kamer liet veel te wensen over, met versleten meubilair en vuile muren. Zelfs nadat problemen gemeld waren, leek het schoonmaakteam nauwelijks moeite te doen. De onveilige situatie van de kamer, met een niet-werkend slot, voegde nog meer frustratie toe. Lawaai 's nachts maakte een goede nachtrust onmogelijk. Het ontbreken van toezicht bij de receptie en de late toegang tot het 'hotel' in de avond creëerden ook ongemak. Kortom, de recensent voelde zich zo ontevreden dat ze suggereerden dat het beter zou zijn geweest om buiten te slapen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

De opzet van het hotel doet denken aan vroeger tijden, met ouderwetse televisies op de kamers en enkele technische mankementen zoals een doorlopend toilet en een defect stopcontact. Het ontbijt liet te wensen over en de lakens werden gedurende mijn vierdaags verblijf niet verschoond. Zelfs het betalen met een creditcard bleek een uitdaging voor de receptie. De minibar bestond uit twee flessen water en twee cola's. Al met al zou ik zeggen dat dit hotel zijn drie sterren niet verdient en wellicht beter af is met twee sterren.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Een waarschuwing voor degenen die overwegen te verblijven in deze hondenkennel: vermijd dit als de pest! Het is beter om onder de sterrenhemel te slapen dan hier je hoofd neer te leggen. De eigenaren lijken geen idee te hebben van gastvrijheid en organisatie, en laten je midden in de nacht schrikken met hun onverwachte verzoeken. Het lijkt wel een nachtmerrie die uitkomt! Ik moest uiteindelijk dreigen met de politie om ze te laten stoppen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Na ons verblijf in hotel Madison werden we doorverwezen naar dit hotel op 8 oktober 2019. Helaas kregen we daar ook niet de kamer die we hadden geboekt, wat nogal verdacht leek. De kamer die we uiteindelijk kregen was allesbehalve schoon; bedekt met een dikke laag stof en doordrenkt met een onaangename geur van schoonmaakmiddelen. Ook vertoonde de badkamer kapotte verlichting en lekte de radiator. De staat van onderhoud liet duidelijk te wensen over. Het ontbijt was matig en de gekookte eieren waren ver overgaar, zelfs groenig. Gelukkig waren de bedden comfortabel en na wat luchten verdween de stank grotendeels. Hoewel het hotel adverteert met 4 sterren, wekt het eerder de indruk van een 2-sterrenaccommodatie. Kortom, geen aanbeveling waard.



© 2007-2025 ReisChecker.nl