ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Sheraton Four Points Milan Centre

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Wat een prachtige oase van rust midden in het bruisende Milaan! Elk Four Seasons-hotel is een unieke beleving, en deze locatie stelt zeker niet teleur. Het personeel is niet alleen professioneel, maar ook uiterst vriendelijk en altijd met een glimlach op hun gezicht. De manager wist zelfs mijn zoon te verrassen met een Lego-set waar hij dol op was - dat soort persoonlijke attentie maakt echt het verschil. Het eten en de service waren beide van topkwaliteit. Onze kamer was opvallend ruim, vooral gezien de standaard beperkte ruimte in Europese hotelkamers. De prachtige tuin voegde zeker een extra vleugje charme toe aan ons verblijf. Kortom, een absoluut fantastische ervaring. Als je Milaan bezoekt, is dit absoluut dé plek om te verblijven. Wij komen zeker terug!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Een sfeervolle binnenplaats om te genieten van het heerlijke weer. Het ontbijt wordt niet meer in buffetstijl geserveerd, wat enigszins onhandig is. Ik heb vooraf via de website van het hotel contact opgenomen met de klantenservice via de chat om te informeren naar aangepaste maaltijden, maar kreeg lange tijd geen respons.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

In het bruisende hart van de modewijk van Milaan ligt dit hotel als een weelderige oase, waar historische grandeur naadloos samenvloeit met eigentijdse elegantie. Bij aankomst werd ik meteen overspoeld door de onberispelijke service en de hartelijke gastvrijheid van het personeel, dat werkelijk zijn uiterste best deed om mijn verblijf tot in de puntjes te verzorgen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Ik heb een tijdje geleden een bijzondere tijd gehad in het Four Seasons Hotel Milano, waar ik fascinerende herinneringen heb opgedaan. Mijn werkervaring bestond uit het verkennen en vastleggen van de rijke historische en artistieke details die gerestaureerd moesten worden in dit eeuwenoude kloostercomplex uit de vijftiende eeuw. Met antieke kaarten als gids kon ik de oude structuren en contouren van het klooster volgen, wat een opwindende ervaring was. De medewerkers bij de receptie waren uiterst vriendelijk en behulpzaam, waardoor mijn verblijf nog aangenamer werd gemaakt. Deze ervaring blijft levendig in mijn herinneringen, en ik hoop dat deze niet-standaard recensie kan worden gedeeld om anderen te inspireren. Bedankt voor het lezen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Mijn laatste bezoek aan het Four Seasons Hotel in Milaan, dat bedoeld was als een ontspannen happy hour met vrienden inclusief mijn geliefde Chihuahua, liep anders dan gepland. Terwijl we genoten van de chique bar - met charmante maar ietwat onhandige tafels - merkte ik de ongemakkelijke blikken van het stel aan het aangrenzende tafeltje op. Om hun duidelijke ongemak met honden te respecteren, hield ik mijn kleine viervoeter tijdens ons verblijf keurig bij me. Bij vertrek zette ik mijn Chihuahua even neer, waardoor ze langs hun tafel schoot (het enige beschikbare pad gezien de beperkte ruimte). Tot mijn verbijstering trapte de meneer aan de aangrenzende tafel mijn hond. Geschokt en boos besloot ik om de situatie op een waardige manier aan te kaarten en een confrontatie te vermijden. Ik sprak de hotelmanager, Simone, aan en deelde mijn ervaring. Ondanks zijn bewering van liefde voor dieren en belofte om met het paar te praten, kwam Simone terug met weinig meer dan een excuus en een 'er is niets dat we kunnen doen'. Ik ben verbaasd dat zo'n gedrag wordt getolereerd in een hotel dat bekend staat om zijn uitzonderlijke gastvrijheid. Een plek die etiquette en respect hoort uit te stralen, liet toe dat een daad van agressie tegen een onschuldig huisdier onbestraft bleef. Deze ervaring heeft me diep teleurgesteld en ik kan me niet voorstellen om ooit terug te keren. Evenmin zou ik het Four Seasons Milan aanbevelen aan vrienden, huisdierbezitters of anderen die fatsoenlijke normen en waarden verwachten die verder gaan dan het gewone.



© 2007-2025 ReisChecker.nl