ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Golf Plaza

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

De kamers zijn ruim en de bedden zijn heerlijk comfortabel. Hoewel de accommodatie wat gedateerd is en hier en daar lichte beschadigingen vertoont, zoals een kastdeur die niet goed schuift en een kapot stripje in de keuken, vond ik dit niet echt storend. Het eten was voortreffelijk, vooral omdat ze ook glutenvrije opties aanboden. Het buffet was gevarieerd en als je extra glutenvrije gerechten wilde, kon je dat gewoon aanvragen. Het personeel was uiterst vriendelijk. Door de ligging (vlakbij de aanvliegroute van het vliegveld) was er natuurlijk wel veel lawaai, maar dat raak je snel gewend en binnen in het hotel hoorde je er bijna niets van. Hoewel er werd gezegd dat de schoonmaak om de dag zou zijn, kwamen ze eigenlijk elke dag langs, wat wel prettig was.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Tijdens ons verblijf in een luxueus 5-sterren hotel ervoeren we enkele haperingen. Onze terugvlucht werd geannuleerd en het reisbureau regelde een overnachting voor ons en ongeveer 80 andere reizigers. Het eten liet te wensen over, met koude warme gerechten en vliegen die rondzoemden. Zelfs het fruitsap was niet te drinken. In onze kamer waren de gordijnen gescheurd, waardoor het licht binnendrong. De lege koelkast bood zelfs geen water, laat staan koffie of thee. De locatie was ook niet ideaal, met vliegtuigen die om de 15 minuten voorbij raasden. Het hotel had aan de buitenkant 5 sterren, maar binnen voelde het meer als 4, of zelfs 3 qua ervaring. Gelukkig waren het weer en het uitzicht de lichtpuntjes van ons verblijf.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

De kamer was ruim, maar helaas wel erg gehorig. Gedurende de dag vlogen er vaak laag overkomende vliegtuigen, wat voor geluidsoverlast zorgde. Het buitenzwembad was onverwarmd en daardoor erg koud. Gelukkig was het ontbijt wel van goede kwaliteit en was de prijs redelijk. Al met al gaf het hotel meer een indruk van een 3-sterrenaccommodatie dan van een 5-sterrenhotel.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

De kamers in dit ruime hotel zijn riant en bieden toegang tot een heerlijk zwembad en diverse activiteiten. Hoewel de kamers wellicht een verouderde uitstraling hebben, doet dit niets af aan het comfort. Het vriendelijke personeel bij de receptie draagt bij aan een aangenaam verblijf. Het uitgebreide ontbijt wordt geserveerd in een wat ruime eetzaal. Het buffetdiner was prima, maar niet uitzonderlijk. De omgeving wordt voornamelijk gedomineerd door andere grote hotels en de zee is op een korte loopafstand van 5-10 minuten te bereiken.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Na een last-minute boeking door een annulering bij booking.com terecht gekomen in dit hotel. Ik kan wel zeggen dat het geen succes was! Ons verblijf was verre van vijfsterrenwaardig en de gastvrijheid liet zwaar te wensen over. Normaal gesproken worden gasten hartelijk ontvangen en kunnen ze meteen gebruik maken van alle faciliteiten, maar wij moesten wachten tot 15:00 uur voordat we überhaupt iets te drinken konden krijgen. Voor de hoge prijs van 240 euro per nacht had ik meer verwacht. De airconditioning werkte niet en ons verzoek om ernaar te laten kijken werd afgedaan met een nonchalante "We zullen er zo naar kijken." Ondertussen moest mijn éénjarige zoon toch echt gaan slapen in een kamer die 25 graden was. Uiteindelijk kregen we na anderhalf uur een andere kamer. Het eten was ronduit smakeloos. Het eten in de bakken was nog aan het nagaren door de hoge temperatuur en de drankjes werden geserveerd in kartonnen bekertjes zonder enig bekend merk op de cocktails, allemaal van een bedenkelijke kwaliteit. Bij de poolbar kregen we restjes van de lunch, een croissant en cupcakes verpakt in folie. De kamers, hoewel enorm van formaat, ontbrak het aan sfeer en gezelligheid. Het tuinmeubilair was versleten en hoewel redelijk schoon, duidelijk gedateerd en weinig indrukwekkend. Al met al, na een fantastische vakantie, was dit een grote teleurstelling. Ik heb zelfs een traantje gelaten.

Melden


Reisperiode: november 2018

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging5
  • Service5
  • Kindvriendelijkheid7
  • Verzorging1
  • Voorzieningen6

Dit hotel ziet er goed uit van buiten maar tijdens onze universiteitstrip zijn 22 van de 40 mensen ziek geworden. Voedselvergiftiging bleek nadat 8 van ons naar het ziekenhuis moesten waarvan 2 per ambulance. Pas dus op met het buffet! Het hotel zelf ziet er verder prima uit!

Melden


© 2007-2025 ReisChecker.nl