ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Sanxenxo

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

De accommodatie beschikt over een scala aan faciliteiten, waaronder een sauna, een zwembad met zwembanen, een verkwikkend Dode Zee-zwembad en een heerlijke ontspanningsruimte. De voorzieningen zijn misschien niet enorm uitgebreid, maar zeker wel van goede kwaliteit. Daarnaast zijn de kleedkamers en douches van uitstekende kwaliteit, wat zorgt voor een comfortabele ervaring. Bovendien ontvang je bij binnenkomst een handdoek en een paar slippers, wat het geheel compleet maakt.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Onze keuze voor een kamer met uitzicht overtrof al onze verwachtingen. Het hotel bevindt zich direct aan de kust, waardoor de locatie werkelijk perfect is, ongeacht het seizoen. De service die we ontvingen was uitmuntend en het thalassotherapiegedeelte met zwembad was een bron van totale ontspanning en vernieuwing.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Ik ben een frequente bezoeker van hotels van dit kaliber. - Het is lastig om telefonisch contact te leggen. - Er lijkt sprake te zijn van een gebrek aan afstemming tussen de hotelkamers en de spa bij het maken van reserveringen, wat ongebruikelijk is als de spa als faciliteit wordt aangeboden. - Bij aankomst werden we naar een kamer gestuurd die al bezet was. - De massageservice laat te wensen over en kan als middelmatig worden bestempeld.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Ik ben aangetrokken door de positieve opmerkingen, maar ze bevestigen ook mijn twijfels. Afgelopen weekend verbleven we via een familiearrangement van de provincieraad van Pontevedra. Het diner dat inbegrepen was, viel echter tegen. Hoewel we begrijpen dat het een buffet was vanwege organisatorische redenen, laat de kwaliteit van het eten in een 4-sterrenhotel als Gran Talaso Sanxenxo te wensen over. De gerechten als salade, ham met frietjes, macaroni met vlees en gehavende heek waren niet wat we verwachtten. Zelfs de kamer was niet van het niveau dat je zou verwachten bij een 4-sterrenhotel. Het enige wat redelijk goed was, was het ontbijt. We hebben besloten om niet naar de SPA te gaan, omdat we simpelweg ontmoedigd waren. Wij vinden dat een hotel dat deelneemt aan dit soort arrangementen, op zijn minst zijn eigen kwaliteitsnormen zou moeten handhaven. Helaas hebben wij het gevoel dat dit hotel hier niet aan heeft voldaan en slechts het minimale heeft geboden.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Hotel gelegen in een prachtige omgeving dat verreweg uitblinkt in zijn soort. De algemene ervaring is positief, maar zoals gebruikelijk zijn er altijd verbeterpunten aan te wijzen. De kamers met zeezicht zijn absoluut een aanrader. Het hotel geniet van een uitstekende reputatie in de regio, wat ik word de verplichting voel om te vermelden (met excuses aan het hardwerkende personeel). 1. Het restaurantmenu viel tegen, gezien de standaard van het hotel. 2. Het personeel in het restaurant werkt hard, maar leek wat chaotisch. 3. Bij de thalassotherapieservice hadden ze slechts twee maten badjassen: gigantisch en de kleine variant die je krijgt nadat de gigantische versie gekrompen is (dat was wat grappig). 4. Er was een aantal kleine onderhoudsproblemen in de badkamer van onze kamer, maar het was schoon en mooi ingericht. De badkamerdeur zou echter wel mogen aansluiten bij de rest van de kamer. 5. Het ontbijt was goed, zonder veel poespas. Een klein minpuntje was dat ze tijdens het ontbijt een tevredenheidsonderzoek over mijn verblijf wilden afnemen (dat vond ik wel wat apart).



© 2007-2025 ReisChecker.nl