ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Sheraton Airport

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Vorige week verbleven mijn zus en ik van 2 tot 3 maart 2025 in dit hotel voordat we naar Kaapstad vertrokken. Helaas kreeg mijn zus bij aankomst in Kaapstad last van beten, veroorzaakt door bedwantsen in kamer 341 waar ze sliep in het eerste bed bij binnenkomst. Ik heb geen idee hoe ik het Sheraton moet mailen, dus ik hoop dat ze contact met me opnemen via deze review.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Dit hotel straalt een heerlijk relaxte sfeer uit. Het is echt een genot om hier te verblijven. Alles is tot in de puntjes verzorgd en het personeel is ontzettend vriendelijk en behulpzaam, of je nou met ze belt, incheckt bij de receptie of in het restaurant dineert. We hadden zowel voor als na onze vlucht twee verschillende kamers geboekt, en beide waren ruim, vlekkeloos schoon en goed onderhouden. 's Avonds hangt er een gezellige en toch ongedwongen sfeer in de bar, waar veel ruimte is om te ontspannen. Het ontbijt is fantastisch, met een uitgebreide selectie waar zelfs ik als liefhebber van fruit en groente van kon genieten. Een perfecte kop thee, cappuccino en water met citroen/limoen/munt maakten het plaatje compleet.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Na meerdere keren teleurgesteld te zijn doordat de tv het niet deed tijdens mijn verblijven, ben ik er helemaal klaar mee. Elke keer kreeg ik te horen dat er nieuwe kanalen waren toegevoegd of dat er storingen waren in de atmosfeer. Zelfs na het verhuizen naar een andere kamer bleef het probleem zich voordoen. Dit is geen incident! Ik wil gewoon kunnen ontspannen voordat ik mijn reis voortzet. Hoewel het hotel over het algemeen goed is, zal ik als bonvoy lid de volgende keer een ander hotel kiezen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Na mijn eerste verblijfsnacht was mijn ervaring als volgt: de ontvangst was niet bepaald hartelijk. Bij aankomst vanaf het vliegveld was het niet meteen duidelijk waar ik naartoe moest. Een telefoon was wel aanwezig, maar "onze medewerkers zijn in gesprek...". Na zelf verder te zoeken, ontdekte ik dat ik naar de 1e verdieping moest. Daar werd ik in gebrekkig Engels aangesproken. Gelukkig maakten de medewerkers in de bar mijn verblijf wel aangenaam en waren ze zeer klantgericht! De tweede nacht was aanzienlijk beter! Het hotel heeft de genoemde klachten serieus genomen en daar ben ik dankbaar voor.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Toen we om 01:00 uur aankwamen op Schiphol, bleken er geen treinen meer te gaan naar Groningen. Gelukkig hebben we toen besloten om een kamer te boeken in hotel Sheradon. Het hotel had een handige bel bij de deuren, waardoor we ons veilig voelden. Op de kamer was er zelfs een luxe koffiehoekje. We hebben heerlijk geslapen en de volgende ochtend om 10:00 uur hebben we de trein naar huis genomen.



© 2007-2025 ReisChecker.nl