ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Bayside By Easystay

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

De locatie is fantastisch en de prijs is prima te doen. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Helaas zijn er wel wat minpunten, zoals de hoge parkeerkosten van USD 35 per nacht - het is voordeliger om uit te wijken naar de nabijgelegen upark. Bij aankomst was de kamer ijskoud en duurde het lang voordat de verwarming op gang kwam. Het bed en matras waren versleten, wat resulteerde in een oncomfortabele nacht. Daarnaast zijn de faciliteiten gedateerd en ondermaats. De waterdruk in de douche liet te wensen over en de instructie om de badkamerdeur tijdens het douchen open te laten vanwege rookmelders was onhandig, zeker als je de kamer deelt met iemand anders. Het lijkt erop dat je krijgt waar je voor betaalt.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Hoewel de locatie van het verblijf geweldig was, viel de staat van de kamer tegen. De tv functioneerde niet en toen we probeerden deze aan te zetten, ontdekten we een dikke laag stof die zich al jarenlang ophoopte aan de achterkant ervan. Daarnaast vertoonde de blauwachtige beddensprei aan het einde van het bed bruine vlekken, waardoor we deze angstvallig vermeden. De handdoeken waren klein en helaas niet van goede kwaliteit voor gebruik als badhanddoeken.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Het personeel van dit hotel verdient echt lof voor hun inzet ondanks de minder goede kwaliteit van het product dat ze aanbieden. Positieve punten: Het personeel is geweldig, de bedden zijn comfortabel, er is een fatsoenlijke tv, de wasservice is snel en het ontbijt is redelijk goed. Negatieve punten: De muren zijn te dun, de warmwatervoorziening is inconsistent, de kamers worden slechts om de 3 dagen schoongemaakt, de sleutels moeten dagelijks opnieuw worden ingesteld en de liften zijn extreem langzaam (en hier maken ze nog grapjes over). Als je een aangrenzende kamer krijgt, is het verstandig om meteen om een andere kamer te vragen, omdat je letterlijk ALLES kunt horen. Eerlijkheidshalve heb ik nooit geklaagd bij het hotel om hen de kans te geven de zaken te verbeteren, hoewel dit eigenlijk vrij eenvoudige problemen zijn om aan te pakken.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Dit hotel is absoluut fantastisch! Ook al heeft het maar 3 sterren, de kamer is ruim, schoon en super comfortabel. Precies wat je zou verwachten van een 3-sterren hotel. De receptie en het personeel zijn geweldig - ze zijn vriendelijk, behulpzaam en weten alles over de omgeving. We hebben een geweldige deal gekregen met allerlei extra's. Het hotel ligt vlakbij het strand, leuke restaurants en tramhaltes. Het enige minpuntje was de langzame lift, maar ze waarschuwen je van tevoren met een vleugje humor! Gelukkig is er nog een 2e lift beschikbaar. Kortom, we zijn ontzettend tevreden met ons verblijf hier.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Wat een teleurstelling! Er zijn zoveel dingen aan te merken op deze plek. Een van de grootste tegenvallers was de 'happy hour' die geadverteerd werd in het hele hotel voor hun eigen bar, maar deze bleek nooit open te zijn! Bovendien gebeurde het twee ochtenden achter elkaar dat er iemand onze kamer binnenkwam (waarschijnlijk het personeel dat onze deur had ontgrendeld), ondanks het duidelijke briefje dat we geen schoonmaak wilden tijdens ons korte verblijf. Er lag zelfs haar op het kussen, de badkamerventilator werkte niet, en er was schimmel in de douche. Alsof dat nog niet genoeg was, kregen we ook nog eens kosten voor de minibar in rekening gebracht, terwijl we er niets van hadden genomen! Toen ik hierover probeerde te discussiëren, leek het personeel het af te wimpelen. Mijn advies: zoek een andere plek om te verblijven.



© 2007-2025 ReisChecker.nl