ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel 3 Torri

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Tijdens onze fly&drive vakantie belandden we in dit hotel, maar ik zou hier niet snel meer terugkeren. Het was een hectische en levendige plek, met veel gasten en luide muziek van het zwembad. De kamers waren verouderd en niet schoon, en omdat het hotel aan een drukke weg lag, was het ook erg lawaaierig. Zelfs het ontbijt liet te wensen over. Bovendien was het centrum niet bepaald om de hoek; je moest er een kwartier voor rijden met de auto.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Dit hotel heeft een heerlijk knusse sfeer, vooral omdat je kunt genieten van het buitenterras bij het zwembad met een gezellige bar. De kamer was keurig verzorgd, al vond ik het ontbijt niet erg uitgebreid. Er zijn weinig activiteiten in de directe omgeving, maar gelukkig ontdekten we een fantastisch restaurant (Pizza & Cori) op loopafstand.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Vermijd ten alle kosten om deze accommodatie te boeken via Booking.com! Ervaring wijst uit dat het verloop bij aankomst allesbehalve soepel verliep. Ondanks een bevestigingsmail van de reservering via Booking.com, liep het bij de receptie van het hotel spaak. Het leek alsof het niet hun zorg was en ze schoven de verantwoordelijkheid makkelijk van zich af. Dit resulteerde in uren aan de telefoon hangen in de lobby om het probleem op te lossen. Uiteindelijk waren we genoodzaakt een nieuwe kamer rechtstreeks in het hotel te boeken én te betalen. De klantvriendelijkheid liet zeer te wensen over. Een oplossing zoeken was er niet bij. Het gebrek aan inlevingsvermogen en klantenservice was schrijnend: - De bevestigingsmail ten spijt, ontvingen we geen kamer - Een duurdere kamer was de enige optie - Tot overmaat van ramp betaalden we dubbel - Het hotel heeft duidelijk afspraken met Booking.com, dus het was hún probleem, niet het onze. Er werd duidelijk misbruik gemaakt van klanten. Dit roept oplichting in gedachten! Daar bovenop: - Het wifi-bereik was ondermaats - De kamers waren karig uitgerust (de vering van het bed was voelbaar), gedateerd en super gehorig - Het ontbijt was minimaal - Voor een duik in het zwembad diende je verplicht een badmuts aan te schaffen. Onnodige geldklopperij gezien niemand graag een badmuts draagt tijdens het zwemmen. Eindconclusie: Dit hotel verdient een dikke onvoldoende! Mijd het als de pest! De service is erbarmelijk en je loopt het risico om dubbel te betalen zonder enige garantie op restitutie! Als tip wil ik nog meegeven: een bezoek aan de Vallei dei Templi in Agrigento bij nacht is een aanrader die je niet mag missen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

De kamers waren in slechte staat: de vloer was omhoog gekomen en het bed was oncomfortabel. We hadden veel last van een constant piepend en zoemend geluid, vermoedelijk van de service ruimte naast onze kamer. De badkamer was verouderd met bruine tegels die al zeker 50 jaar niet waren vernieuwd. Gelukkig was het personeel erg vriendelijk en waren de prijzen redelijk, wat de negatieve ervaring enigszins compenseerde.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Erg prettig verblijf gehad in dit hotel! De sleutelhanger is wel wat aan de zware kant, maar dat zorgde wel voor een grappig detail. De kamer was comfortabel en de badkamer lekker ruim. Er zijn veel goede restaurants in de buurt en het hotel wordt vaak bezocht door groepen mensen. Ook is er een gezellig barretje waar je kunt ontspannen. De bediening was vriendelijk en het hele verblijf was erg gezellig.



© 2007-2025 ReisChecker.nl