ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Radisson Blu Airport , Oslo

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Onderweg naar Spitsbergen stopte ik hier met mijn reisgezelschap. Het inchecken van onze groep verliep stroef en nam veel te veel tijd in beslag, wat zich herhaalde bij onze terugreis. Het ergste van alles was dat de receptionist zowel bij aankomst als vertrek een extra kamer heeft aangerekend. Drie maanden zijn inmiddels verstreken en ik heb nog steeds geen restitutie ontvangen. Mijn e-mails blijven vaak onbeantwoord, en als er al gereageerd wordt, volgt er geen oplossing. Dit niveau van slechte service is teleurstellend voor een hotel van dit kaliber.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Een hotel met een prachtige ligging op wandelafstand van de luchthaven. De medewerkers bieden een uitstekende service en zijn vriendelijk en beleefd. De kamers zijn ruim en comfortabel, met een heerlijk bed. De badkamer kan echter wat properder zijn en heeft onderhoud nodig, vooral de kitranden die er nu nogal vuil uitzien. Ook lag er wat haar in de douche. Desondanks is het een uitstekend hotel met een gezellige bar en een ruime ontbijtruimte. Vanuit mijn kamer had ik een prachtig uitzicht op de luchthaven, zonder enige geluidsoverlast van vliegtuigen of andere gasten.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Wat een teleurstelling was dat zeg. We hadden een familiekamer geboekt voor een overnachting tussen onze vluchten door. Bij aankomst was het gelijk veel te warm in de kamer (26 graden). We probeerden de airconditioning aan te zetten, maar er kwam tot onze verbazing geen koele lucht uit. Het personeel aan de receptie legde ons uit dat het hotel geen airconditioning had, alleen ventilatie. Maar zelfs dat leek niet goed te werken, want er kwam amper frisse lucht uit de roosters. Een technicus kwam langs en vertelde ons dat het ventilatiesysteem eigenlijk niet goed functioneerde en dat het beetje lucht wat je kon voelen als je er recht onder stond, alles was wat we konden verwachten. Uiteindelijk kregen we een lawaaierige kleine ventilator mee, wat ook niet ideaal was. Als klap op de vuurpijl was de slaapbank voor de kinderen ook van slechte kwaliteit. Je kon gewoon de vering van de bank door de te dunne matras voelen. Met andere woorden, we hebben slecht geslapen door de warme kamer, het lawaai van de ventilator en de slechte matras. En dat alles voor 3316 NOK, zonder ontbijt inbegrepen. Het voelde echt als oplichting, een regelrechte schande eigenlijk.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Vorige maand gebeurde er iets vervelends: mijn vlucht werd geannuleerd. Gelukkig werd ik bij het inchecken verrast met een kamerupgrade en een mooie korting, wat resulteerde in een uitstekende service. De kamers zijn stijlvol en goed onderhouden. Hoewel het restaurant aan de prijzige kant is, is dit begrijpelijk gezien de locatie. De ligging nabij de luchthaven is echt ideaal.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Mijn reisplannen werden verstoord toen mijn vlucht werd geannuleerd. Ik probeerde een kamer te boeken, maar kon niet met mijn Maestro-kaart betalen en dit werd pas na verschillende mislukte pogingen duidelijk gemaakt. Het was frustrerend dat dit niet meteen werd gecommuniceerd. Uiteindelijk moest ik op de luchthaven geld pinnen en een borg betalen, wat voor veel gedoe zorgde. Door de onduidelijkheid in het hotel moest ik uiteindelijk naar een ander hotel uitwijken. Jammer, want de kamer zelf was wel netjes.



© 2007-2025 ReisChecker.nl