ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Fairfield Inn By Marriott Toronto

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Bij aankomst was er een stroomstoring en kon ik niet inchecken, maar de medewerker aan de receptie, wiens naam ik niet zeker weet, zorgde voor een warm welkom en maakte de situatie veel aangenamer. Het feit dat ik niet kon inchecken maakte eigenlijk niet uit. Toen de stroom later terugkwam, gaf hij me uitgebreide informatie over de omgeving en ik was echt onder de indruk van zijn vriendelijkheid. Hij is absoluut een troef voor dit hotel.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Telkens wanneer ik voor werk in Mississauga ben, kies ik voor dit hotel. De tarieven zijn aantrekkelijk, de kamers zijn brandschoon en als Marriot-lid krijg ik zelfs twee gratis flessen water. Bovendien is het ontbijt en de koffie gratis inbegrepen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Wat hebben we een heerlijk verblijf gehad hier! De kamers waren brandschoon, de roomservice was vriendelijk en snel, en het feit dat parkeren gratis was, was echt een pluspunt! Er was wel een grappig voorval dat wel interessant is om te noemen: als het ontbijt om 9 uur wordt geserveerd, dan bedoelen ze dat ook echt. Ik zag de medewerkster op precies 9.02 uur de stekker uit het wafelijzer van een man trekken. Tsja, te laat is te laat, maar om nou na slechts 2 minuten al de boel af te breken is wel wat rigoureus. De man keek verbouwereerd en liep teleurgesteld weg. Ik had vermoedelijk hetzelfde gedaan. Gelukkig waren er wel heerlijke zuivelvrije muffins als troost. Het ontbijt zelf was goed verzorgd en heerlijk.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

De accommodatie was een grote teleurstelling. De kamers waren duidelijk niet gemoderniseerd en vertoonden veel gebreken, zoals luide airconditioning, kapotte deursloten en een duidelijke geur van sigaretten. Ook ontbraken er lichtafdekkingen en was de schoonmaak niet van goede kwaliteit. Het leek eerder op een vervallen motel langs een verlaten weg dan op een Fairfield hotel. Hoewel de medewerkster bij de receptie vriendelijk was en me een andere kamer aanbood, kon dat niet op tegen de algehele teleurstellende ervaring. Ik voelde me totaal niet gewaardeerd als gast en vraag me af of ze wel echt om hun product geven. Dit was zonder twijfel mijn slechtste hotelervaring ooit.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Bij onze aankomst in het hotel merkten we dat de airconditioning water lekte op het tapijt en de hele nacht lawaaierige geluiden maakte. We meldden dit vroeg in de ochtend aan de receptie, maar kregen geen bevredigende oplossing. Toen we later op de avond terugkeerden, was de kamer nog steeds benauwd en warm, met het tapijt nog steeds vochtig. Dit probleem herhaalde zich de volgende nacht, met geen verbetering in zicht. De lobby vertoonde ook tekenen van lekkage, wat de algehele teleurstelling over dit Marriott-hotel versterkte. De prijs die we hebben betaald, paste niet bij de geboden kwaliteit en service, en we zouden niet nogmaals voor deze locatie kiezen. Het lijkt alsof dit hotel ondermaats presteert in vergelijking met andere Marriot-accommodaties, dus het is verstandig om eerst de beoordelingen te raadplegen voordat je hier boekt.



© 2007-2025 ReisChecker.nl