ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Miramar Crouesty Resort Thalasso & Spa

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Een ochtend in de ontspanningsruimte van de Spa beloofde veel goeds, maar helaas bleek de werkelijkheid tegen te vallen. Allereerst was de hamam buiten werking, wat volgens medebezoekers een bekend probleem is. Daarbovenop kwam dat het personeel moeite had met onze communicatie, mede door issues met een online reservering. Een onverwachte tegenvaller was dat je voor de aangeboden thee je eigen eco-bekers moest meenemen of ter plekke een contante borg van €4 moest betalen. Na enig overleg konden we gelukkig toch wat bekers bemachtigen. Tot slot lieten de faciliteiten sporen van veroudering zien, ondanks de prachtige locatie van de Spa: afbladderend mozaïek, slordige afwerkingen... Een renovatie zou de ruimte zeker goed doen. Het potentieel is er zeker, maar de algehele ervaring bleef ver achter bij de beloftes.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Na een verwendag zijn we helemaal in de wolken. Alles was gewoon perfect: de warme ontvangst, de verwenbehandelingen, de heerlijke lunch, de prachtige omgeving en de gastvrijheid van het personeel. Een speciale dank aan Isabelle H en Christelle voor hun expertise. Ik kijk er nu al naar uit om weer terug te gaan.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Een ontzettend teleurstellende beleving op een dag gewijd aan het maritieme thema. Het lukte me maar niet om telefonisch een afspraak te maken en uiteindelijk moest ik persoonlijk bij een onbehulpzame medewerker in Arzon langsgaan om mijn behandeling te regelen. Op de dag zelf ontbrak elke vorm van uitleg. De behandelingen werden snel afgeraffeld, zonder enige aandacht voor de klant. Alleen de klok leek belangrijk te zijn. Er was geen interactie, en alles moest gehaast gebeuren. De behandeltijden werden ingekort en de massage, waar ik hoge verwachtingen van had, was ronduit rampzalig. Ik heb nog nooit zo'n slechte ervaring gehad. Na de behandeling besloot ik te douchen, maar helaas was ook dat een teleurstelling door de vreselijke geur in de doucheruimte. Na mijn bezoek voelde ik me ziek en moest ik overgeven. Een enorme deceptie. De enige lichtpuntjes waren de kwaliteit van de lunch en het aangename terras.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Wat een geweldige ervaring! Bij aankomst werden we hartelijk verwelkomd en de kamers waren heerlijk comfortabel en ruim. Het personeel was niet alleen vriendelijk, maar ook zeer professioneel. De diverse zwembaden waren goed verzorgd en boden een leuke verscheidenheid aan mogelijkheden. Onze duomassage was werkelijk een magisch moment van ontspanning. Het diner in het restaurant was een visueel feestmaal en zeer smakelijk. Al met al een perfect verblijf - we komen zeker weer terug!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Het wandelpad voldeed helaas niet aan onze verwachtingen. Er was geen water beschikbaar doordat de tank leeg was en na de sauna was er geen ijs voor verfrissing. Bovendien ontbraken ligstoelen en was er geen mogelijkheid om van de buitenlucht te genieten. De netheid liet ook te wensen over en de prijs-kwaliteitverhouding was teleurstellend. We hebben eerder twee weken geleden een positieve ervaring gehad in Concarneau, waar alles wel naar wens was. Het is jammer dat deze locatie niet aan onze verwachtingen voldeed.



© 2007-2025 ReisChecker.nl