ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Best Western Le Grand Pavois

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Een week lang genieten op deze plek was fantastisch. De ruime en schone kamers boden ultiem comfort. Het personeel was ontzettend vriendelijk en behulpzaam. Een kleine tip is om een koelkast in de kamer te hebben, zoals vermeld bij het scannen van de QR-code die aangeeft dat het inclusief is. Desondanks was het een geweldige locatie, dank je wel!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Het hotel liet ons in het duister tasten over hoe we bij de receptie konden komen. Helaas was er geen gemakkelijke toegang tot de lobby vanaf de parkeerplaats en moesten we zelf onze weg vinden. Eenmaal in onze kamer merkten we al snel dat er geen airconditioning was, wat resulteerde in een benauwde, warme ruimte. Om wat verlichting te krijgen, openden we het raam - en lieten per ongeluk ook wat muggen binnen. Daarnaast moesten we de afvoerstop van de wastafel verwijderen om het water weg te laten lopen. Als klap op de vuurpijl zaten we op de derde verdieping direct onder het bruisende restaurant op het dak, waarvan we elke noot van de muziek konden horen, zelfs wanneer de ramen gesloten waren. Hoewel het dakterras een prachtig panoramisch uitzicht bood, bleek de locatie van dit hotel overall onhandig te zijn, zonder enige handigheid in de buurt.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Mijn ervaring in het Best Western Hotel Journel viel helaas erg tegen. Ik zou dit hotel niet aanbevelen, zeker niet voor een zakelijk verblijf. De kamers zijn duur, maar bieden weinig comfort. Het dakterras, wat voor mij de grootste aantrekkingskracht had, was gesloten. De wifi werkte niet goed en de mobiele verbinding was ook slecht. Daarnaast was het erg gehorig in de gangen en leken de muren tussen de kamers wel van papier zo dun. Een lichtpuntje was de vriendelijke receptionist en het efficiënte schoonmaakteam, waardoor de kamers wel zeer schoon waren.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Hoewel het hotel goed onderhouden is, voldeed het ontbijt helaas niet aan de verwachtingen die je zou hebben van een 3-sterrenrestaurant, vooral omdat het hotel net heropend was na een tijdelijke sluiting. Er ontbrak bijvoorbeeld een koffiemachine voor melk, het rozijnenbrood was taai, er was weinig keuze in brood en jam, het roerei was te doorbakken en er was geen optie voor worst of spek. Het sinaasappelsap was van slechte kwaliteit en leek verdund met water. Dit ontbijt was een van de slechtste die ik in lange tijd in een hotel heb gehad, zelfs bed & breakfasts bieden vaak betere en goedkopere opties aan! Ik begrijp dat het lastig kan zijn met een lage bezettingsgraad, maar het ontbijt is wel het laatste wat een klant van een hotel zal herinneren, en deze ervaring zal helaas negatief bij mij blijven hangen. Het is jammer, maar daarom kan ik niet anders dan een slechte beoordeling achterlaten. Excuses.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Het personeel was erg gastvrij, de kamer was keurig en het ontbijt was verrukkelijk.



© 2007-2025 ReisChecker.nl