ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Crown Piast

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Het hotel lijkt jarenlang geen opknapbeurt te hebben gehad en dat is duidelijk zichtbaar. Hoewel ik begrijp dat veel hotels vergelijkbare problemen hebben, voelt het misleidend om dit hotel te adverteren als een vijfsterrenaccommodatie. Als ik had geweten hoe het er echt uitzag, zou ik hier niet hebben geboekt. Foto's vertellen meer dan woorden en die laten duidelijk zien dat de normen van het hotel niet worden nageleefd. Het gebrek aan reactie op mijn klacht bij de receptie is ook teleurstellend. De niet-functionerende spa en de kapotte tv in de bar, waar ik tevergeefs 15 minuten op service heb gewacht, maken de ervaring nog slechter. Ik zal hier zeker niet terugkeren. Een lichtpuntje is de rustige locatie van het hotel, dat gelegen is in een park en slechts een korte autorit van 20 minuten van de oude stad verwijderd is.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Het personeel was zeer gastvrij en de kamers waren brandschoon. Hoewel het bed comfortabel was, vond ik de kussens wat aan de dunne kant - maar misschien ben ik gewoon kieskeurig wat kussens betreft. Het ontbijt was uitstekend met een ruime keuze aan gerechten. Helaas leken de pannenkoeken van de vorige dag te komen, ze waren zo hard als steen. Mogelijk omdat het hotel vrij leeg was tijdens ons verblijf, dus dit was wellicht te verwachten.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

In dit hotel is er altijd een addertje onder het gras. Hoewel er een SPA is, is deze helaas gesloten. Het hotel straalt elegantie uit, maar is duidelijk aan vernieuwing toe. Het ontbijt wordt geserveerd als in een kantine, terwijl de kamers veel te warm zijn en je de temperatuur niet kunt regelen. Ondanks de gemakkelijke bereikbaarheid, dringt al het lawaai van de weg en de landende vliegtuigen ongewenst binnen. De teleurstelling werd compleet in de bar, waar goedkope supermarktdrankjes werden geserveerd en de beloofde uitgebreide bierkaart niet aanwezig was, tegen exorbitant hoge prijzen. De kers op de taart was de barman die beweerde dat dit de norm was voor het hotel.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Binnen dit bedrijf is het belangrijk dat er altijd overlegd wordt met een leidinggevende voordat er beslissingen genomen worden. Alle medewerkers moeten de mening en goedkeuring van hoger management krijgen alvorens actie te ondernemen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Dit hotel verdient zeker geen 5 sterren naar mijn mening. Misschien was dat 20 jaar geleden het geval, maar zeker niet nu. Let op: de toegang tot de sauna en fitness is niet inbegrepen en dat zou duidelijk vermeld moeten worden. Gelukkig was het bed wel comfortabel.



© 2007-2025 ReisChecker.nl