ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Top Eurohotel

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Voor mijn partner en mij was het de derde keer dat we Mainport bezochten. Het blijft een fantastisch hotel met geweldige voorzieningen en prachtige kamers. Helaas waren bij ons laatste bezoek enkele faciliteiten gesloten, waaronder het zwembad, een sauna en een stoombad. Zelfs bij de douches waren er problemen. We keken erg uit naar ontspanning in het zwembad en andere faciliteiten, maar helaas waren de meeste hiervan niet beschikbaar. Zelfs de sauna in onze kamer liet te wensen over, omdat het lang duurde voordat het warm werd en de temperatuur snel weer daalde.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Tot mijn verrassing merkte ik op dat er een aanzienlijk verschil was in de prijs van mijn reservering. In eerste instantie boekte ik een kamer voor €245, inclusief ontbijt vanwege een speciale eindejaarspromotie. Echter, zonder voorafgaande kennisgeving werd er €230 extra in rekening gebracht bij het verplaatsen van mijn verblijfsdata. Er werd geen uitleg gegeven over deze prijsverhoging. Daarnaast werd ons verteld dat de standaardprijs voor een kamer aan het water met sauna en ontbijt €475 was, terwijl ik vergelijkbare kamers tegen veel lagere tarieven zag op Booking.com en jullie eigen website, waar ik eerder had geboekt. Toen ik hierover belde, kreeg ik te horen dat ik later moest terugbellen als ik wilde annuleren, maar toen was het al te laat en moest ik de hogere prijs betalen, terwijl de prijs op de site en Booking.com €200 lager was. Daarnaast was ik teleurgesteld in de service. Er was sprake van verwaarlozing met betrekking tot het ontbijt dat bij de kamer was inbegrepen. Het werd vergeten op de afgesproken dag en ik moest meerdere keren bellen om dit op te lossen. Zelfs toen het ontbijt uiteindelijk werd bezorgd, ontbraken er bestekdelen. Ook was de sauna verouderd. Al met al is het jammer dat ik deze ervaring heb gehad.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

De klantenservice van dit hotel verdient nog niet eens een halve ster. We hadden een leuk weekend gepland, maar werden helaas geveld door de griep en moesten last-minute annuleren. Ondanks meerdere pogingen om het weekend te verplaatsen en zelfs bereidheid om extra te betalen voor een andere datum, kregen we geen enkele medewerking. Het antwoord was erg onvriendelijk. Uiteindelijk hebben we de helft moeten betalen en kregen we geen enkele vorm van compensatie. Hier komen we nooit meer terug.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Het hotel was een aangename verrassing, met zijn prachtige ligging en uitgebreide ontbijt als grote pluspunten. Echter, de kamers waren aan de donkere kant en de kussens lieten te wensen over. Ook de parkeerkosten en de teleurstellende wellnessruimte met beperkte faciliteiten waren minpunten. Ondanks enkele slordigheden in de schoonmaak, hebben we toch een gezellig weekend gehad en zouden we dit hotel zeker aanbevelen!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Tijdens ons verblijf in het Mainport Hotel Rotterdam wilden mijn beste vriendin en ik graag een late check-out regelen vanwege de Hyrox Rotterdam die morgen plaatsvindt. Helaas was het niet mogelijk, aangezien alle kamers bezet waren. Er werd weinig flexibiliteit getoond aan de balie en er werd geen alternatieve oplossing aangeboden, zoals het opslaan van onze bagage. Dit gebrek aan klantgerichtheid was teleurstellend, vooral gezien de luxe uitstraling van het hotel. We hadden gehoopt op meer vriendelijkheid en servicegerichtheid bij het vinden van een oplossing, maar in plaats daarvan werden we geconfronteerd met een standaard "nee". Het gebrek aan klantenservice heeft onze ervaring negatief beïnvloed en was niet in lijn met onze verwachtingen voor een hotel van dit kaliber. Het is jammer dat we niet de service hebben gekregen die we hadden gehoopt te ontvangen bij zo'n gerenommeerd hotel.



© 2007-2025 ReisChecker.nl