ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Lindner Windrose

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Na een onverwachte overboeking in ons geplande hotel, belandden we gelukkig in dit hotel. De ontvangst was hartelijk en de service was uitmuntend. Onze kamer was brandschoon en hoewel we vanwege het mooie weer geen tijd hadden voor de wellnessvoorzieningen, zagen ze er zeer uitnodigend uit. Het ontbijt was niets minder dan een traktatie.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Het hotel vertoont hier en daar tekenen van veroudering en kan wel een opknapbeurt gebruiken. De WiFi liet op twee dagen plotseling te wensen over, wat zeker niet prettig was gezien de matige internetontvangst op Sylt. De schoonmaakservice leverde over het algemeen goed werk, al waren er enkele kleine minpuntjes. Het receptiepersoneel was vriendelijk en behulpzaam. Vooral tijdens het ontbijt was het personeel uiterst attent en snel in het vervullen van verzoeken en het beantwoorden van vragen. Jammer genoeg was er, in tegenstelling tot wat ik verwachtte op basis van de online beschrijving, niet voldoende veganistisch voedsel beschikbaar.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Het hotel straalt een zekere nostalgie uit, wat bijdraagt aan de charme. De ligging is perfect en het personeel is ontzettend gastvrij, waardoor je je meteen thuis voelt. Het ontbijtbuffet is een ware traktatie, zelden heb ik zo'n uitgebreide en smakelijke selectie gezien. Als je geluk hebt, kun je zelfs een plekje bij het raam veroveren en genieten van een prachtig uitzicht op de zee tussen de oude gebouwen door.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

De ligging op slechts 100 meter van de boulevard is fantastisch. Het personeel bij de receptie, in de bediening en bij de schoonmaak is ontzettend vriendelijk. Helaas komt het hotel als geheel wat verwaarloosd over. Er zijn wat minpunten, zoals een kapot raam dat niet open kan voor schoonmaak en meubels die slordig zijn neergezet. De slaapbank is niet comfortabel om op te zitten en er is geen lift aanwezig. Ook is het zwembad aan de koude kant met slechts 25 graden. Fietsen moeten zonder overkapping buiten staan. Daarnaast had ik wat gedoe met een verloren kluissleutel waarvoor ik flink moest betalen. Het lijkt alsof het hotel niet investeert in standaard faciliteiten zoals keycards en kluisjes met mastercombinaties, waardoor het risico bij de gasten wordt gelegd. Dit gaf me het gevoel dat er behoefte is aan een grondige renovatie of vernieuwing. De prijs die je betaalt staat niet in verhouding tot wat je ervoor krijgt. Het parkeren op het terrein van het hotel kost 12 euro per nacht, terwijl je gratis kunt parkeren op de strandstraat voor het hotel vanaf 20.00 uur of voor 4 uur met een parkeerschijf.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Ik ben normaal gesproken geen fan van het schrijven van hotelbeoordelingen, maar deze keer voel ik toch de drang om mijn ervaring te delen. De prijs die we begin september betaalden was 280 euro per nacht voor de goedkoopste kamer voor twee personen. Ik denk dat dit hotel voor die prijs redelijk is, maar niet helemaal rechtvaardigt waarom het wordt geprezen. Enkele positieve punten zijn het uitgebreide ontbijtbuffet waar voor iedereen wel iets lekkers te vinden is, het vriendelijke personeel en de gunstige ligging (op de tweede rij naar het strand). Het boekingsproces was echter een rommeltje, waarbij ik via verschillende wegen moest boeken en telkens problemen ondervond met onjuiste informatie. Wat betreft de kamer en de algehele staat van het hotel, deze zijn duidelijk aan renovatie toe. De kamer had verouderd meubilair en slecht werkende verlichting, en het zogenaamde 'kingsize bed' bestond eigenlijk uit twee losse bedden die uit elkaar schoven. Het restaurant was matig, met onervaren personeel en luide muziek die niet paste bij de sfeer. De spa, wellness en fitnessruimte waren teleurstellend, met een ongezellige sfeer en slechte faciliteiten die niet aan de verwachtingen voldeden. Kortom, dit hotel heeft dringend behoefte aan modernisering en een betere service voor de prijs die wordt gevraagd. Al met al zou ik dit hotel niet aanbevelen voor 250 euro per nacht. Een meer redelijke prijs zou rond de 100 euro liggen, dan zou alles hier redelijk acceptabel zijn.



© 2007-2025 ReisChecker.nl