ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Pestana

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Wat een fantastische ervaring! De kamers zijn ontzettend knus, ruim en brandschoon! Het hotel zelf is prachtig met een fantastische architectuur! Het ontbijt biedt veel opties en alles is vers! Ondanks dat het personeel geen Portugees sprak, hebben ze ons geweldig geholpen en ons goed verzorgd. Ik raad dit hotel zeker aan en hoop ooit nog eens terug te komen!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Samen met vriendinnen bezochten we een spa-dag die op alle fronten tegenviel. De service was afschuwelijk: niemand begroette ons, niemand gaf uitleg, de handdoeken waren van slechte kwaliteit. We gingen om te ontspannen, maar het zwembad was overvol, het bubbelbad had stilstaand en vies water, en de masseuse was erg onbeleefd. Ze wilden ons zelfs geen inbegrepen snack geven omdat we de voucher niet geprint hadden. Eerlijk gezegd raad ik het absoluut niet aan! Verschrikkelijke service! Vreselijke faciliteiten!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Het hotel is over het algemeen prima, met een heerlijk ontbijt en ruime kamers. Echter, de luchtverfrisser in de kamer was nogal luidruchtig, en er leek wat aandacht tekort te zijn in de badkamer. Het zou fijn zijn om een vergrotende spiegel te hebben voor het opmaken in de kleine badkamer, wat vaak standaard is in veel hotels over de hele wereld, inclusief die van deze keten die oorspronkelijk uit Portugal komt. Ook zou het een leuke touch zijn om mineraalwater op de kamer te hebben als welkomstgeschenk voor de gasten, zoals gebruikelijk is in veel hotels.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Wat een teleurstellende ervaring was dit zeg. Hoewel de kamer op zichzelf prima was, viel de netheid ervan behoorlijk tegen. Verbazingwekkend genoeg besloot de schoonmaakster om al het afval van de vuilnisbak naar het toilet te verplaatsen en daar te laten liggen. Nadat ik de receptie belde en verzocht om het op te ruimen, duurde het maar liefst 45 minuten voordat er iemand kwam om het probleem aan te pakken. Het is jammer om te zien dat ondanks de mooie uitstraling van het hotel, de algehele staat ervan behoorlijk verwaarloosd is.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Hoewel de kamer comfortabel was, liet het ontbijt veel te wensen over. De wachttijd van anderhalf uur voor een kameropdracht was teleurstellend, en het feit dat het zwembad niet verwarmd was droeg niet bij aan het verblijf. Het restaurant bood weinig variatie en accepteerde geen betalingen via virtuele portemonnees. De netheid liet ook te wensen over, maar het personeel was wel vriendelijk, vooral tijdens het ontbijt. Helaas was de lift gedurende ons gehele verblijf buiten werking.



© 2007-2025 ReisChecker.nl