ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Caesar Business Lagoa Dos Ingleses

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Ik ben ontzettend teleurgesteld in dit hotel. De laatste keer vergat ik mijn toilettas in de kamer en ontdekte dit pas nadat ik al had uitgecheckt. Ik belde direct, maar kreeg te horen dat het gevonden voorwerpen op maandag tot en met vrijdag werkte. Toen ik vandaag belde, vertelde Maura me dat er niets in de kamer was gevonden. Dit is nu al de tweede keer dat ik iets vergeet en het "niet wordt gevonden in de kamer". Ik ben enorm teleurgesteld en onderneem al stappen. Dit is onaanvaardbaar voor een groot hotel als het Caesar Business.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Bij aankomst in het luxe viersterrenhotel van de gerenommeerde Accor-groep, ontdekte ik tot mijn teleurstelling dat de douchekop kapot was en zelfs lekte na het met lijm te hebben gerepareerd. Het water stroomde slechts als druppels uit de douchekop, een teleurstelling voor een hotel van deze klasse. Na contact opgenomen te hebben met de receptie om van kamer te wisselen, werd mij verteld dat het hotel vol was en de beschikbare kamers problemen hadden met de minibar. Ondanks de uitleg en het begrip van het receptiepersoneel, waardeer ik het dat ze me een kamer zonder werkende minibar aanboden, wetende dat ik een functionele douche verkoos boven de minibar. Ik vroeg me af of er kamers van hogere kwaliteit beschikbaar waren die ze zouden kunnen aanbieden in plaats van kamers van dezelfde klasse die al volgeboekt waren. Een kleine tegemoetkoming voor het ongemak van het wachten op een nieuwe kamer gedurende 30 minuten zou ook op zijn plaats zijn, aangezien het personeel de kamer moest controleren en voorbereiden. Hopelijk zal het hotel dit in overweging nemen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Wat een fantastische ervaring! Ik was helemaal weg van de locatie. Het hotel was prachtig en comfortabel, en het eten in het restaurant was verrukkelijk.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Toen ik belde om de reservering te maken, was de persoon aan de telefoon erg vriendelijk. Maar bij aankomst in het hotel voor het inchecken, waren mijn man en ik geschokt door het gebrek aan respect dat we kregen. We waren in Belo Horizonte om onze trouwfoto's te maken, inclusief een deel van de foto's in het hotel zelf. Helaas veranderde wat een onvergetelijke ervaring had moeten zijn in iets heel slechts. De receptionist die ons incheckte behandelde ons vanaf het begin met minachting. Hij gaf zelfs een verkeerde prijsopgave voor het verblijf en toen hij de fout ontdekte, beweerde hij dat hij ons de juiste prijs had genoemd, ook al had hij ons een hoger bedrag genoemd dan was afgesproken. En alsof dat nog niet genoeg was, toen we cash wilden betalen, vroeg hij of we met de kaart konden betalen. Toen we het geld overhandigden, zei hij dat hij het wisselgeld niet kon teruggeven als we tijdens ons verblijf niets consumeerden. Dit is onaanvaardbaar! Wisselgeld is overal ter wereld wisselgeld. Om teleurstelling te voorkomen, betaalde ik een deel contant en de rest via pix. Toen hij ons vertelde hoe laat het ontbijt was, zei hij 10:30 tot 11 uur. Met andere woorden, we hadden slechts 30 minuten voor het ontbijt. Maar een andere medewerker vertelde ons dat het ontbijt op zaterdag van 6:30 tot 11 uur was. We waren volledig verbijsterd door dit gebrek aan respect. Dit alles leidde tot een nog grotere verontwaardiging toen de receptionist een ernstige fout maakte met een van de gasten: hij verwarde en verstopte zelfs onze kamer sleutel terwijl we buiten waren en zei vervolgens dat er geen sleutel was achtergelaten. Zijn gedrag was respectloos en vernederend. Gelukkig was er een andere medewerker, Tiago, die vanaf het begin tot het einde van onze ervaring onberispelijk was in zijn dienstverlening. Hij behandelden ons goed en was zeer behulpzaam. Hij gaf ons zelfs advies over hoe we onze negatieve ervaring konden delen op een beoordelingswebsite. Het is jammer dat we hem pas aan het einde van ons verblijf ontmoetten, omdat onze eerste indruk door het eerdere gedrag van de andere medewerker erg slecht was.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Ik vond het geweldig, absoluut fantastisch!



© 2007-2025 ReisChecker.nl