ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Ringhotel Giffels Goldener Anker

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging8
  • Service6

De accommodatie was gedateerd en we verbleven op de tweede verdieping in kamer 209. Helaas hadden we geen mooi uitzicht of balkon, en de televisie werkte maar half.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging10
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid9

Ik ben zeer tevreden over dit hotel. Het is prachtig gelegen in het hart van het centrum en zeker een aanrader. We zullen zeker terugkomen. De eerste dag genoten we van het uitstekende buffet, maar de tweede dag viel het à la carte menu wat tegen. Het hotel is goed verzorgd en heeft heerlijke wellnessvoorzieningen zoals een zoutgrot, zwembad, speciale douches, een relaxatieruimte, stoombad en sauna.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging7
  • Service10

De locatie is fantastisch, met een charmante ambiance. Het eten is heerlijk en de service is vriendelijk. De kamer en badkamer zijn aan de kleine kant en vertonen tekenen van ouderdom, zoals een slecht sluitende deur en versleten tapijt.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging5
  • Service4
  • Kindvriendelijkheid4

Na het boeken van dit hotel via een reisorganisatie, werden we vriendelijk begroet bij aankomst. Echter, al snel bleek dat de kamer een ware trip terug in de tijd was, met een retro uitstraling die wel 40 jaar oud leek. De douche en kamer vertoonden veel beschadigingen en de bedden waren erg oncomfortabel. Ook ontbraken overgordijnen, waardoor het licht van de trappenhal 's nachts hinderlijk naar binnen scheen en ons belemmerde in onze nachtrust. Het diner liet ook te wensen over, met beperkte opties tijdens het buffet op de eerste avond. Gelukkig kon het ontbijt ons wel bekoren, maar dat kan ook moeilijk verkeerd gaan. Na teleurstelling over het tweede diner, waarbij de porties zo karig waren dat zelfs een kind om meer zou vragen, besloten we onze koffers te pakken en de kamersleutel in te leveren. Toen we aangaven te willen vertrekken, bood de manager geen oplossing aan en liet ons min of meer weten dat we dan maar moesten gaan. Voor ons is dit hotel zeker geen vier sterren waard, eerder een magere twee sterren. Wij zullen hier nooit meer terugkeren.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging10
  • Service1

We hebben vier avonden genoten van heerlijke diners; tweemaal barbecue en eenmaal buffet. Voor de afwisseling wilden we een avond à la carte eten en als nagerecht vroegen we om een kaasplankje. Helaas bleek dit niet bekend te zijn bij het personeel, dus brachten ze ons uiteindelijk een schaaltje met een soort harde kaas, samen met koud eten en matige service. Op onze kamer met douche hadden we last van een lekkende kraan die de badkamer overstroomde. Het hotel is duidelijk toe aan renovatie, maar wanneer we onze klachten bij de directie neerlegden, werden we simpelweg afgescheept met de opmerking dat het hotel vier sterren heeft, maar de keuken niet. De houding van de directie was arrogant en teleurstellend.





© 2007-2025 ReisChecker.nl