ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Petit Palais

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Tijdens ons verblijf van 4 nachten in Hotel Petit Palais op Lido aan het einde van maart 2025, werden we geconfronteerd met een onaangename verrassing. Vanaf de tweede nacht merkten we een sterke geur op die de kamer en badkamer 's nachts vulde en gewoon verdween tegen de ochtend. Het was onzeker of deze geur de volgende nacht zou terugkeren. Ondanks onze pogingen om de kamer te luchten, werden onze slaap verstoord door passerende auto's die 's nachts voorbijreden. Bij het uitchecken, ondanks de goede service die we ontvingen, werden we verrast door de koele reactie op onze klacht over de geur. Het leek alsof het hotel deze situatie als normaal beschouwde. Ze schreven het toe aan getijdeveranderingen en boden hun excuses aan, maar namen de klacht niet serieus. We werden zelfs gevraagd waarom we niet eerder aan de bel hadden getrokken, wat voor ons als gasten ongebruikelijk was. Het was teleurstellend om deze ervaring in een viersterrenhotel op te doen, aangezien we nooit hadden verwacht dat een dergelijk probleem zich zou voordoen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Dit charmante boutique hotel aan het Lido-strand heeft ons positief verrast met zijn schitterende ligging direct aan zee en de vlotte bereikbaarheid per bus - de halte slechts op korte afstand van het hotel. In enkele minuten ben je vanaf de vaporetto al op bestemming. De ruime kamer en badkamer waren brandschoon en het vriendelijke personeel begroette ons altijd met een glimlach en warme woorden. Het ontbijt liet niets te wensen over, met een uitgebreide selectie aan zoete en hartige lekkernijen, heerlijke cappuccino en huisgemaakte chocolade. Na een verblijf van 4 nachten kunnen we met volle overtuiging dit hotel aanbevelen. De rust, de charme, de prachtige stranden, de winkels en restaurants gaven ons een echt Venetiaans gevoel, ver weg van de constante drukte van toeristen. Een pareltje om te koesteren!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Het personeel is erg onvriendelijk en lijkt moeite te hebben met communiceren in het Engels. Geen aanrader als je op zoek bent naar gastvrije service.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Waarschuwing: vermijd deze plek! Mijn vriendin en ik reserveerden via Booking.com een kamer in het Petit Palais Hotel - een 4-sterren accommodatie, voor een tweedaags verblijf met ontbijt inbegrepen. Vanaf het moment dat we het gebouw van buiten zagen, hadden we onze bedenkingen. Het leek verwaarloosd, vervallen en vies. Desondanks hoopten we dat het interieur beter zou zijn. Bij aankomst werden we begroet door een vriendelijke receptioniste die ons vertelde dat we waren geüpgraded naar een grotere kamer. Echter, zodra we de kamer binnenstapten, werden we geconfronteerd met vlekken overal, platgeslagen muggen met bloedsporen nog aan de muur, een dikke laag stof, een badkamer vol spetters van onbekende oorsprong, schimmel, een kapotte kraan en vlekken. We waren geschokt door de smerigheid. Na een klacht bij de receptie en dreigen Booking.com in te lichten, ontvingen we slechts een lauwe verontschuldiging. Bovendien was er geen vermelding op de website dat het strand niet bij hen hoorde en dat het gebruik van ligbedden €70 per persoon per dag kostte. Vol ongenoegen zochten we meteen naar een ander hotel en vroegen om compensatie. Na veel gedoe bood het hotel aan slechts de eerste nacht en het ontbijt te berekenen, maar we vonden het absurd om te betalen voor een ontbijt na een vreselijke ervaring en besloten uiteindelijk elders te gaan ontbijten. Het feit dat dit hotel 4-sterren heeft, is een groot raadsel voor ons. We geven slechts 1-ster, omdat er geen lagere beoordeling mogelijk is.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Dit hotel heeft veel goede kanten. Het ontbijt is uitgebreid, het personeel is vriendelijk en klaar om te helpen, en je wordt verwelkomd met een cocktail. De bedden zijn comfortabel, er is een warme douche en sommige kamers bieden een prachtig uitzicht op zee. Helaas zijn er wat minpunten, zoals schimmelplekken in de kleine doucheruimte en de aanwezigheid van mieren op de derde verdieping, wat niet zo fris is. Over het algemeen is het een aangenaam hotel voor een kort verblijf. Houd er rekening mee dat het hotel in Lido ligt, wat wat verder van het centrum van Venetië afligt. Alles in Venetië bereik je per boot, wat soms behoorlijk wat tijd in beslag kan nemen.

Melden


© 2007-2025 ReisChecker.nl