ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel St Paul

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

De verlichting in de kamers is echt een probleem, vooral als je graag in bed wilt lezen. Er is ook een gebrek aan kastruimte om je spullen op te hangen en handdoekrekken ontbreken ook. Bovendien missen de kale kamers kunst aan de muren en zijn zowel de gangen als de lift vrij donker. Toen we onze zorgen uitten, bood het management ons slechts één ochtendbuffet aan als compensatie, wat echt teleurstellend was. Dit wijst duidelijk op een gebrek aan doeltreffend management.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Voor onze jaarlijkse leiderschapsaftrap in 2025 kozen we voor het St. Paul Hotel en we waren ontzettend tevreden. De ruimte was uiterst comfortabel en dankzij de inzet van Clarisse en Mikael verliep alles vlekkeloos. Hun vriendelijkheid en oplettendheid maakten echt het verschil. Een echte aanrader!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Dit hotel heeft een prachtige inrichting die een nostalgische sfeer creëert met luxe stoffen en sfeervolle verlichting, die mooi contrasteert met de moderne kamers. De conciërge is uiterst vriendelijk en hoffelijk, en de locatie is onverslaanbaar. Op slechts een steenworp afstand bevinden zich uitstekende restaurants. Ik heb er al twee geprobeerd en er zijn er nog vijf op mijn verlanglijstje, allemaal binnen een blok of twee van het hotel. Echt fantastisch!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Het St. Paul Hotel was onze toevluchtsoord voor onze leiderschapsvergaderingen. Als organisator van het evenement werd ik volledig ontzorgd door het attente hotelteam. Iedereen genoot van de unieke sfeer, de gezellige en stijlvolle kamers, de gunstige ligging, de lichte en comfortabele vergaderfaciliteiten en het voortreffelijke culinaire aanbod. Clarisse, de evenementencoördinator, was een echte professional die onze wensen voorzag en ervoor zorgde dat alles vlekkeloos verliep. Zonder twijfel zou ik graag hier weer verblijven.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Het vooruitzicht van een verblijf in dit hotel, dat deel uitmaakt van de Marriott-familie, wekte initieel mijn enthousiasme op. Maar bij aankomst werden we onaangenaam verrast door de staat van het hotel. Ondanks de gunstige locatie, werden we geconfronteerd met verschillende problemen. Er was vrijwel geen opbergruimte in de kamer voor kleding langer dan een blouse. De airconditioning leek te blazen als een wervelwind en was lastig af te stemmen. De minimalistische inrichting, afwezigheid van kunstwerken, gebrek aan handdoekrekken, slechte verlichting in gangen en zwakke verlichting in de kamer maakten het verblijf minder aangenaam. Een verzoek om van kamer te wisselen werd afgedaan met de mededeling dat ons reeds de beste kamer met een kingsize bed was toegewezen, terwijl de soberheid en ongemakkelijkheid van de inrichting niet te ontkennen waren. Teleurstellend! Zelfs verzoeken om de minibar leeg te maken zodat deze voor persoonlijk gebruik kon worden gebruikt, werden genegeerd. Het leek erop dat het management weinig aandacht besteedde aan onze wensen, ondanks onze uitgebreide ervaring als wereldreizigers die talloze hotels hebben bezocht.

Melden


© 2007-2025 ReisChecker.nl