ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Spruce Grove Inn

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

We hadden een kamer geboekt voor zaterdagavond voor $190, maar besloten later om ook een kamer voor vrijdagavond toe te voegen. Helaas werden we niet op de hoogte gebracht van de prijswijziging en uiteindelijk betaalden we $260 voor vrijdagavond, terwijl de prijs voor zaterdagavond ook onaangekondigd werd verhoogd naar $260, terwijl we daar al voor hadden betaald. Bij aankomst op vrijdag moesten we tot 17.00 uur wachten voordat de kamer klaar was. De manager kon niet garanderen dat de kamers op tijd gereed zouden zijn voor inchecken. Voor ons is dit reden genoeg om de volgende keer zeker voor Best Western te kiezen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Wat een geweldige ervaring! Voor een speciale verjaardag/jubileumviering heb ik gebruik gemaakt van de fantastische Jennifer Heil-conferentieruimte bij The Holiday Inn. Het team, onder leiding van Craig, heeft de locatie tot in de puntjes verzorgd en zorgde ervoor dat alles vlekkeloos verliep. De professionaliteit en vriendelijkheid van Craig en zijn team waren uitzonderlijk, en het hele personeel was ongelooflijk behulpzaam en gastvrij. En laten we het nog even hebben over het eten - dat werd nog lang nagepraat! Ik ben trots dat ik deze onvergetelijke ervaring voor mijn ouders heb kunnen regelen, en dat is allemaal te danken aan The Holiday Inn, Craig en zijn toegewijde team. Een absolute aanrader! Bedankt!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Voordat we bij het hotel aankwamen, had ik al een beoordeling geschreven. Onze teammanager had kamers geboekt voor ons honkbalteam in augustus. Het regelen van kamerwijzigingen voor gezinnen was een gedoe, vooral omdat ons honkbalprogramma nog niet definitief was. We probeerden de benodigde aanpassingen te maken, ruim een week vóór het evenement. Maar een dag voor de aankomst van het team, vertelde het hotel ons dat de aangeboden prijzen niet zouden gelden, omdat het blok niet vol genoeg was naar hun zin. Dit terwijl er tot dat moment geen enkele hint was gegeven dat er een probleem was met de bezettingsgraad. De deadline voor boekingen verliep minstens een week vóór de prijswijziging werd gecommuniceerd. Zelfs toen mijn broer probeerde te boeken na de deadline, kreeg hij te horen dat het niet mogelijk was, ondanks dat er nog kamers beschikbaar waren. Het leek erop dat het hotelbeleid was om te wachten op het laatste moment, andere opties te blokkeren en dan de prijzen te verhogen voordat iedereen arriveerde. Het voelde manipulatief aan en dwong mensen bijna om akkoord te gaan met hogere tarieven. Dit soort praktijken had ik nog nooit meegemaakt! Misschien denken de eigenaren dat ze slim zijn... of misschien gewoon heel dom... Ik had de neiging om hier tegenin te gaan, maar besloot dat een recensie van $60 de moeite waard zou zijn. Geniet van die extra $60, Holiday Inn Spruce Grove... de mopperende ouders die drie nachten blijven... de gebrek aan service in de toekomst... en de recensies die zullen volgen...

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Diep teleurgesteld - Geen aanrader Mijn vader kwam speciaal vanuit Ontario om hier te verblijven, en ik heb met spijtig genoegen dit hotel aanbevolen voor zijn verblijf. Vanaf het begin liet de service veel te wensen over. Ondanks de aanwezigheid van een kitchenette in de kamer, ontbrak het aan afwasmiddel. Toen hij dit wilde bestellen, kreeg hij te horen dat hij het zelf maar moest komen halen, terwijl dit juist een standaardvoorziening had moeten zijn. En alsof dat nog niet genoeg was, werd de kamer op de tweede dag niet schoongemaakt. Toen hij hierover klaagde, werd hem verteld dat er simpelweg "niemand beschikbaar was" om dit te doen. Hierdoor werd er niets aangevuld, zelfs geen nieuwe handdoeken. Toen hij om extra handdoeken vroeg (aangezien hij en mijn zus al gebruik hadden gemaakt van de bestaande handdoeken), kreeg hij te horen dat er slechts twee verstrekt konden worden, aangezien er volgens de registratie maar twee gasten waren. Het probleem was echter niet het aantal geregistreerde gasten, maar het feit dat de kamer überhaupt niet was schoongemaakt of aangevuld. Tijdens de schoonmaakdienst hadden de juiste hoeveelheid handdoeken moeten worden verstrekt, maar dit gebeurde niet. Deze ervaring heeft mij teleurgesteld in de falende service en gebrek aan basisgastvrijheid. Het spijt me dat ik dit hotel heb aanbevolen en ik zou dit absoluut niet nogmaals doen. Een 0/10 voor de service. Verbeter dit alsjeblieft.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Mijn recente weekendverblijf in het hotel, van 24 tot 27 april, was fantastisch. Mijn kamer, met nummer 420, was brandschoon. Zowel de receptie als het schoonmaakpersoneel waren uitermate vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt dat werd aangeboden was van topkwaliteit. Op zowel zaterdag als zondag zorgden twee personeelsleden ervoor dat het buffet continu werd aangevuld en warm gehouden, zelfs toen het hotel helemaal vol zat met gasten die kwamen genieten van hun ontbijt. Als ik dan toch iets zou moeten noemen, was de badstop in mijn kamer niet helemaal perfect, waardoor het bad langzaam leegliep tijdens het badderen. Dankjewel voor de geweldige gastvrijheid. Ik zou zonder twijfel nog eens terugkomen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Service3

Dit hotel was veruit het slechtste waar ik ooit ben geweest. Het personeel leek allemaal tieners van 16 of 17 jaar te zijn die onvriendelijk, ongeïnteresseerd en lui waren. De kamers waren vies, de wifi werkte nooit, de bedden werden amper opgemaakt en vuile kopjes bleven gewoon rondstaan. Het 'inbegrepen' ontbijt was ronduit slecht. Zelfs een e-mail naar de manager bleef onbeantwoord. Het was duur en van slechte kwaliteit, dus boek hier niet. Bovendien lag het hotel net te ver van het centrum om te voet te bereiken.

Melden


© 2007-2025 ReisChecker.nl