ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Hampton Inn Toronto- West

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Toen ik onlangs twee kakkerlakken tegenkwam in de badkamer van het hotel, was ik behoorlijk van slag. De reactie van de klantenservice liet echter veel te wensen over. Ondanks een klacht ontving ik geen enkele vorm van compensatie. Het ironische was dat het hotel een poster had hangen met de leuze "100% garantie", maar deze belofte niet waarmaakte. Zelfs het verzoek om naar een andere kamer te worden verplaatst of naar een ander etablissement te worden overgebracht, werd afgewezen door de receptie. Uiteindelijk moest ik uit eigen zak een kamer boeken bij een ander hotel. Update: De volgende ochtend werd mijn ergernis alleen maar groter toen ik ontdekte dat het hotel nog steeds kosten in rekening bracht, ondanks dat ik er niet eens had geslapen. Soms moet je gewoon toegeven aan de frustraties.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Dit hotel is geweldig en biedt een ontsnapping aan de drukke stad. Het personeel is ontzettend vriendelijk en reageert snel op verzoeken. Een klein minpuntje is dat de toiletten soms moeite hebben met het doorspoelen van dikkere dingen dan bouillon. Verwacht dus dat er af en toe onderhoud nodig is. Ook zou het handig zijn als er kleine vriesvakken in de koelkasten zouden zitten. De locatie van het hotel is heerlijk rustig, zonder dat je constant het geluid van vliegtuigen hoort zoals bij de meeste andere hotels in de omgeving van Toronto. Ik heb hier al 3 keer verbleven, in totaal 10 weken verspreid over de afgelopen 2 jaar, en ik kom zeker nog eens terug.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Dit was mijn tweede keer hier. Ik verbleef hier vorig jaar met Kerstmis om mijn vriend te bezoeken, en omdat het toen goed bevallen was, hebben we opnieuw geboekt voor dit jaar. Helaas was deze keer zo teleurstellend. Ik kon niet slapen vanwege de trillingen van de verwarming bij het raam. Het was zo luid en storend. Bovendien waren de buren al sinds 4 uur 's ochtends aan het praten en liepen van kamer naar kamer. Ik denk dat ze een groep waren. Ik kon de hele nacht niet slapen. En de spoeling van het toilet werkte niet zo goed. Ik denk dat ik volgend jaar voor een ander hotel kies. De lobby is mooi ingericht, het ontbijt is fatsoenlijk en het personeel is vriendelijk (vooral de ontbijtassistenten), maar persoonlijk was ik deze keer behoorlijk teleurgesteld.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Vanaf het moment dat ik incheckte, was de service beneden alle peil. Ik wilde een was doen, maar werd buitengesloten van de wasruimte terwijl mijn kleren nog in de machine zaten. Het bordje zei dat de wasserette om middernacht sloot, maar toen ik om 21.00 uur verhaal ging halen bij de receptie, werd me verteld dat het om 21.00 uur dichtging. De liften werkten traag en bij één ervan was zelfs een 'natte vloer'-bordje geplaatst in de open deur. Tijdens het sneeuwruimen werden verschillende gasten, waaronder ikzelf, ingesloten door de persoon die verantwoordelijk was voor het schoonmaken van de sneeuw. Ik hielp andere gasten om hun voertuigen uit de sneeuwbank te halen die was ontstaan doordat de parkeerplaats werd schoongemaakt. Er was duidelijk geen rekening gehouden met de gasten die hun auto moesten kunnen gebruiken. Bij het uitchecken werd ik bijna geblokkeerd door de persoon die de sneeuw aan het ruimen was met zijn aanhangwagen. Pas nadat ik terug naar het hotel moest om de receptie erbij te halen, werd de situatie opgelost. Gelukkig was ik ruim op tijd vertrokken naar de luchthaven, anders had deze vertraging ervoor kunnen zorgen dat ik mijn vlucht miste. Het gebrek aan efficiëntie en aandacht voor de gasten was teleurstellend - ik zal niet meer terugkomen en zal een klacht indienen bij het hoofdkantoor. Onze tevredenheid als gasten hoort de hoogste prioriteit te hebben.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Gemakkelijk bereikbaar, gastvrije sfeer en heerlijke keuzes bij het ontbijt! Het personeel maakte echt het verschil, vooral Shamiza van het ontbijtteam die extra moeite deed om ons welkom te laten voelen en de eetvoorkeuren van onze jongens te accommoderen. Ze straalde vriendelijkheid uit en haar inzet was bewonderenswaardig. Ze is echt een troef voor het hotel en tilt de klantenservice naar een hoger niveau! Het zwembad was wel wat fris, maar onze jongens hadden er geen problemen mee en het personeel reageerde meteen om het te verhelpen. De bedden waren heerlijk comfortabel en zowel het receptie- als het onderhoudspersoneel waren uiterst behulpzaam en beleefd. Kortom, we hebben een fantastisch verblijf gehad en onze jongens wilden helemaal niet vertrekken. We zullen zeker snel weer terugkomen! Bedankt!

Melden


© 2007-2025 ReisChecker.nl