ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Comfort Inn Airport

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Een vreselijke ervaring! Vanaf het moment dat ik de lawaaierige gangen betrad, wist ik dat dit geen aangenaam verblijf zou worden. Elke dag moest ik opnieuw mijn kaart laten activeren, en tot overmaat van ramp ontdekte ik dat mijn persoonlijke spullen zonder waarschuwing in een vuilniszak waren gestopt, omdat ik verzuimd had uit te checken. Ondanks mijn pogingen om de situatie recht te zetten, leek het management allesbehalve behulpzaam. Het was een absurde grap dat ik uiteindelijk zelfs per ongeluk was uitgecheckt. Dit hotel heeft duidelijk een ernstig gebrek aan goed management.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

De kamers waren aan de kleine kant en het personeel leek niet heel erg gericht op het comfort van de gasten, zonder onbeleefd te zijn. De televisie was niet verbonden met wifi, waardoor de Roku-stick niet kon worden gebruikt. Het ontbijt bood weinig opties die kindvriendelijk waren. Het hotel was redelijk schoon, maar het tapijt in de gangen voelde vies aan. De locatie leek niet ideaal en de voordeur was niet altijd functioneel, zelfs na de check-out tijd van 11 uur. Het kwam vreemd over dat de hoofdingang van het hotel op slot zat.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Onze kamer was brandschoon en heerlijk rustig. Ik vond het geweldig dat ik vanuit mijn eigen terrasdeur naar buiten kon lopen voor een rookpauze. Het personeel was altijd vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt was voortreffelijk en de keukenmedewerkers waren ook erg aardig.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

De klantenservice en shuttleservice lieten ernstig te wensen over. Ik stond in de kou te wachten op de shuttle, die ver van de deur parkeerde en snel weer vertrok. Het was verwarrend of dit wel de juiste shuttle was. Toen ik het hotel belde, adviseerden ze me om maar een taxi te nemen. Het zou beter zijn als ze verbeteringen aanbrengen in de communicatie tussen chauffeurs en passagiers of klanten.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Mijn ervaring in dit hotel werd helaas grotendeels verpest door de receptiemedewerker die totaal niet professioneel was. Tijdens het uitchecken was ze meer bezig met haar telefoon dan met het helpen van gasten. Het duurde meerdere pogingen voordat ze überhaupt opkeek en mijn kamernummer vroeg, zonder enige vorm van vriendelijkheid of dankbaarheid - erg onbeleefd en lui. Daarnaast was de entree van het hotel bezaaid met glasscherven, wat een onveilige en onaangename aanblik gaf. Gelukkig was de kamer zelf wel van goede kwaliteit en schoon.



© 2007-2025 ReisChecker.nl