ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Best Western Biasutti

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Gelegen in een vredige omgeving, perfect voor het vinden van rust na de drukte van toeristen. De kamers zijn fris en netjes, met een professionele service van het attente personeel. Dit alles voor een eerlijke prijs, waardoor de verhouding tussen prijs en kwaliteit uitmuntend is.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Bij aankomst bij het hotel hadden we direct al problemen met de toegangskaart, die ineens niet werkte. Zonder enige uitleg kregen we een nieuwe kaart en pas later, bij het bekijken van de foto's bij thuiskomst, beseften we dat onze 'superior'-kamer eigenlijk een 'klassieke' kamer was. Kleiner, ouderwets, slecht geluiddicht en niet zoals verwacht. Als klap op de vuurpijl troffen we een al geopende fles wijn in de koelkast aan, twee niet-functionerende stopcontacten en geen enkele reactie van het personeel. Er werd niets rechtgezet of uitgelegd, alsof er niets aan de hand was. We voelden ons stilletjes gedegradeerd zonder enige vorm van erkenning. Dit soort handelingen schaden het vertrouwen en getuigen van een gebrek aan professionaliteit. Zeker niet wat je zou verwachten van een zogenaamd "4-sterrenhotel". Na het ontdekken van de reactie van het hotel, voelden we ons aangevallen en beschuldigd. Het feit dat de kamer die ons werd toegewezen duidelijk als 'klassiek' staat aangemerkt op verschillende platforms, ondersteund door foto's, maakt de ontkenning van het bewijs beschamend. De kwestie van de geopende fles wijn wijst op nalatigheid en het is niet acceptabel om de verantwoordelijkheid af te schuiven onder het mom van het seizoen dat net begon. Klanttevredenheid moet altijd voorop staan, ongeacht de omstandigheden. Op geen enkel moment hebben we geprobeerd om korting te krijgen of de reputatie van het hotel te schaden. Het is teleurstellend om als klant niet serieus genomen te worden en vervolgens beschuldigd te worden van het verspreiden van valse informatie. Het hotel zou er goed aan doen om hun jarenlange ervaring te benutten door meer respect te tonen naar hun gasten en openlijk fouten toe te geven in plaats van ze te ontkennen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

De locatie van dit hotel is fantastisch, maar om het een 4-sterrenhotel te noemen zou andere hotels tekort doen. Het heeft eerder de uitstraling van een 2-sterrenhotel, met een charmante gevel en wat ouderwets behang. Het grootste minpunt was de temperatuur in de kamer; geen airconditioning of ventilatie maakte het onaangenaam warm, zelfs in april toen het buiten maar 20 graden was. De waterdruk was zo zwak dat het leek alsof het ook uit de douchekop zou kunnen sijpelen. Al met al kwam het geheel erg gedateerd over. Het is lastig om dit hotel te beoordelen in vergelijking met andere accommodaties in Venetië, maar het voldoet zeker niet aan de internationale standaarden voor 4-sterrenhotels.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Dit hotel is ideaal gelegen in een rustige buurt bij Lido, waardoor het gemakkelijk is om Venetië te verkennen. Het enige minpunt is dat de kamers wat gehorig zijn. Het ontbijt is redelijk, maar de koffie van de automaat kan beter overgeslagen worden. De medewerkers zijn echter uiterst vriendelijk en behulpzaam.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Dit hotel heeft al onze verwachtingen overtroffen. Ondanks dat het misschien wat ouder is, wordt het goed onderhouden en is het schoon en comfortabel zonder rare geurtjes. Een bijzondere toevoeging was de Turkse sauna in de douche, die perfect werkte en vooral op de regenachtige aprildagen enorm gewaardeerd werd. De locatie was ideaal, met het historische centrum van Venetië op slechts 20 minuten afstand en goed bereikbaar. Daarnaast konden we langs de kust hardlopen en genoten we van een paar leuke restaurants in de buurt als extra bonus.

Melden


© 2007-2025 ReisChecker.nl